• دوشنبه ٣ مرداد ١٤٠١-١٢:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٧٢
سوده نجفی تاکید کرد:

ضرورت راه اندازی بازارچه‌ خود‌اشتغالی برای بانوان در بوستان قائم منطقه 18

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع بانوان کار آفرین منطقه 18 بر ضرورت راه اندازی بازارچه‌ خود‌اشتغالی برای بانوان در بوستان قائم واقع در این منطقه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به همراه فاطمه قاسم‌پور نماینده مجلس و محمدجواد خسروی شهردار، در ادامه سلسله جلسات هیئت‌های اندیشه‌وز با بانوان کارآفرین، فعال اجتماعی و فرهنگی و نخبه منطقه ۱۸دیدار کرد.
وی پس از استماع دغدغه‌ها، مشکلات و چالش‌ها و خواسته‌های بانوان فعال گفت: یکی‌از مهمترین مسائل برای احصاء مشکلات بانوان تعاملات دوسویه میان میان آنان و مسئولان است که در نشست‌های اندیشه‌ورز این فضا مهیا شده است.
عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران همچنین از شهردار منطقه خواست به منظور تسهیل در روند رسیدگی به مشکلات که در  سطوح مختلف مطرح شد، از ظرفیت بانوان فعال منطقه بهره گیرد و هئیت‌های اندیشه‌ورزی برای تعامل دوسویه تشکیل دهد.
نجفی با بیان اینکه منطقه ۱۸ ظرفیت‌های گسترده‌ای برای رسیدگی به مشکلات بانوان کارآفرین دارد ادامه داد: موضوع عرضه و فروش  محصولات بانوان فعال و کارآفرین یکی از مهمترین مسائلی است که اگر از ظرفیت بوستان بزرگ قائم برای راه‌اندازی بازارچه استفاده شود تا حدود زیادی از مشکلات بانوان کارآفرین منطقه احصاء خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: