• يکشنبه ٢ مرداد ١٤٠١-١٠:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٧٤٧
چمران در صحن شورا:۱-۸۰

امیدواریم شهرداری ها سهم مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هشتادمین جلسه شورا متذکر شد: امیدواریم که حق شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده بیشتر از این باشد و بتوانند این ردیف درآمدی پایدار را دریافت کنند.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در هشتادمین جلسه شورا طی سخنان مقدماتی خود اظهار داشت: امروز 24 ذی‏الحجه، روز مباهله رسول اکرم با نصارا است. این روز مهم، روزیست که خداوند به پیامبر می فرمایید بگو فرزندانتان را بیاورید و ما نیز فرزندانمان را می آوریم و زنانتان را بیاورید و زنانمان را می آوریم و بدین ترتیب تقاضای مباهله می شود تا دروغ گویان را لعنت کنند.
او افزود: وقتی که نصارا پیامبر و خانواده اش را شامل حضرت علی (ع) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را دیدند از لعن و نفرین ترسیده و تن به مباهله ندادند و این از افتخارات اسلام است که رسول اکرم و خاندان پاک و طاهرش به هنگام ضرور به میدان آمدند و مخالفان ایشان عقب نشستند. امیدوارم که همیشه دنباله رو این رهبران فرزانه مکتبمان باشیم.
مهدی چمران در ادامه با اشاره به اینکه سوم مرداد روز خانواده و روز بزرگداشت بازنشستگان است، اظهار داشت: یکی از مواردی که دشمن آن را هدف گرفته است تا به نابودی بکشاند، خانواده است. خانواده مبنای زندگی ما انسان هاست و همه ما در خانواده رشد می کنیم و اولین نقش ها در ذهنمان از خانواده شکل می گیرد و برای همین روی خانواده تاکید شده و دشمن برای به هم ریختن خانواده در جامعه اسلامی ما، تلاش زیادی می کند که نمونه های آن را می بینید.
او افزود: بازنشستگان هم ذخایر اداری یک کشور هستند. آنان کسانی هستند که سال ها زحمت کشیدند و کار کردند و انرژیِ و جوانی خود را گذاشته اند و اکنون به سن بازنشستگی رسیده اند که البته بسیاری از ایشان هنوز توانمندی دارند و فعالیت می کنند.
در ادامه نیز متذکر شد: امیدوارم که هم خانواده های ما پربرکت و نمونه جامعه اسلامی باشند و هم بازنشستگان ما در مراتب خوبی در زندگی باشند و مشکلاتشان حل شود.
در پایان رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور دکتر منظور رئیس کل سازمان مالیاتی کشور در صحن شورا اظهار داشت: امیدواریم که حق شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده بیشتر از این باشد که البته سابقا بیشتر هم بود و امیدواریم که همه شهرداری ها بتوانند مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: