• سه شنبه ٧ تير ١٤٠١-١٤:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٥٦٥
اقراریان متذکر شد: 15-74

لزوم ارائه گزارشی از وضعیت سردخانه های ویژه محصولات کشاورزی به شورا / تعدی دستفروشان به حقوق مردم در اطراف تئاتر شهر

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اظهار داشت: برای مدیریت میدان و عرصه نیازمند سردخانه هستیم. اگر در تهران سردخانه نداریم، شهرداری باید مداخله کند. لذا گزارشی درخصوص وضع سردخانه ها ارائه دهید.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، گزارش خود را در خصوص اقدامات آن سازمان در هفتاد و چهارمین جلسه شورا ارائه کرد و مهدی اقراریان در واکنش به سخنان او، طی تذکری درخصوص هماهنگی اجزای مختلف شهرداری گفت: دست فروشان تئاتر شهر در حال تعدی جدی به حقوق مردم هستند. اگر شهرداری جلوی این آشفتگی را نگیرد، کار از کنترل خارج می شود.
وی ادامه داد: همچنین بعضا قیمت ها در میادین کمتر از میوه فورشی هاست اما از وانت هایی که بساط گستری می کنند، بالاتر است. توجیه آن منطقی و مشخص است. اما بهتر است بتوانیم بازارهای میوه و تره بار موقت برای ساماندهی وانت ها ایجاد کنیم.
اقراریان با بیان اینکه روابطی میان مدیر میدان و غرفه ها شکل می گیرد و نظارت کاهش پیدا می کند افزود: این درحالیست که مسئولین شهرداری توان رسیدگی عینی ندارند.
وی گفت: برای مدیریت میدان و عرصه نیازمند سردخانه هستیم. اگر در تهران سردخانه نداریم، شهرداری باید مداخله کند. لذا لطفا گزارشی درخصوص وضع سردخانه ها ارائه دهید.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا افزود: نکته بعدی قشر سالمند و ضعیف و بازنشسته جامعه است که مسیر دسترسی متناسب سالمندان و معلولین در غرف وجود ندارد. همچنین غرفه دار، در مواجهه با میزان درخواستی ایشان مانند نیم کیلو، برخورد نامناسبی بروز می دهد. لذا پیشنهاد می کنم برای افراد معلول یا سالمند، محصول را به درب خانه ایشان برسانید.
وی افزود: احساس مردم درمورد اقدامات شهرداری، باید حس خدمت گذاری بی منت براساس دغدغه ها و اولویت های آنان به ویژه در حوزه سبد معیشتی خانوار باشد که سازمان میادین میوه و تره بار یکی از همان نهادهای پیش رو در حوزه است.
 
در بحث انتصابات از ظرفیت نیروهای سالم و پاکدست درون شهرداری استفاده شود
مهدی اقراریان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید از نیروهای داخل شهرداری استفاده شود. وقتی می‌بینیم نیروی داخلی متخصص وجود دارد نباید از خارج از مجموعه نیرو وارد کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه این موضوع برای ما خط قرمز است، تصریح کرد: وقتی نیروی کارآمد سالم در شهرداری داریم چرا باید از بیرون نیرو وارد کنیم؟
وی با بیان اینکه من در جلسه قبلی شورا تذکری را مطرح و نگرانی خود را در این خصوص ابراز کردم، گفت: در سازمان فرهنگی و هنری، انتصاب خوبی انجام شده است. به طوری که از داخل بدنه شهرداری نیرویی با تجربه و متخصص در یکی از پست‌های این سازمان به کار گرفته شده است. اگر تذکر می‌دهیم، در کنار آن از چنین اقداماتی تشکر نیز می‌کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: