• سه شنبه ٧ تير ١٤٠١-١٢:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٥٥٧
مهدی چمران: 7-74

بانوان کشورمان بدور از هنجارشکنی ها جایگاه های جهانی را از آن خود کرده اند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک پیروزی بانوان تکواندو کار کشورمان و کسب مقام اول در آسیا اظهار داشت: متاسفانه مدام غرب در جهت تحقیر بانوان ما حرکت می‌کنند اما می‌بینیم بانوان نمونه کشورمان به دور از هنجارشکنی ها توانسته اند به جایگاه‌های بالا دست پیدا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران در ابتدای هفتادو چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هفتم تیر ماه سالروز حادثه جانگداز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی گفت: در این حادثه بزرگ تعدادی از وزرا و بزرگان کشورهم در بخش علمی و هم در بخش اجرایی همچون معاونین وزرا، به شهادت رسیدند که به واسطه آن ضربه بزرگی به نظام و انقلاب وارد شد.
وی با یادآوری آن ایام اظهار داشت: در آن ایام حتی تعدادی از نمایندگان مجلس برای اینکه مجلس از حد نصاب نیافتد با برانکارد در جلسه حاضر شدند و تصمیمات امام باعث شد تبعات این حادثه از سر مردم عبور کند هر چند بهشتی که یک ملت بود و شخصیتی بی نظیر، در این حادثه از ملت ایران گرفته شد، لذا سالروز شهادت این مرد بزرگ را تسلیت می گوییم. هفته قوه قضاییه نیز در همین ایام است که این هفته را نیز تبریک می گوییم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران به هشتم تیر ماه روز مبارزه با سلاح های شیمیایی اشاره کرد و افزود: خوب است که روزی به این نام وجود دارد اما در طول جنگ تحمیلی دیدیم این فقط یک حرف بود؛ بارها صدام از این سلاح‌ها استفاده کرد، در طول جنگ با اینکه ایران می‌توانست از این سلاح‌ها استفاده کند اما هیچ‌گاه استفاده نکرد.
وی در ادامه یادآوری ایام هفته ۹ تیر ماه سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) را تسلیت گفت.  
چمران همچنین به ۱۰ تیر ماه روز صنعت و معدن اشاره داشت و افزود: صنعت و معدن در کشور ما از اهمیت و ارزش بسزایی برخوردار است به ویژه در مورد معدن که باید بیشتر کار کنیم و از این نعمت نه به عنوان خام فروشی، بلکه به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. البته وزارت صنعت و تجارت هم ظاهرا دوباره مقرر شده تقسیم شوند و به صورت جداگانه کار خود را ادامه  دهند.
وی در ادامه سخنان خود به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج اشاره کرد و افزود: باید سن ازدواج پایین بیاید البته اگر شرایط اقتصادی و گرانی ها اجازه دهد جوانان بتوانند ازدواج کنند. بی‌تردید این یک امر الهی است و امیدواریم جوانان با ساده زیستی بتوا نند این امر را محقق کنند و سیاست های دولت هم به گونه ای باشد که امر ازدواج جوانان آسان شود.
 
بانوان کشورمان به دور از هنجارشکنی ها جایگاههای رفیع بین المللی را از آن خود کرده اند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین پیروزی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان را تبریک گفت و افزود: تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان نیز شب گذشته در آسیا مقام اول را به دست آورد. جایگاه بالایی که توسط بانوان ما کسب شد، این در شرایطی است که غرب تلاش می‌کند بانوان ما را تحقیر کند؛ اما با همین شرایط می بینیم بانوان ما می‌توانند جایگاه‌های بالایی را به دست بیاورند .
وی ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد کسب مدال‌ها و جایگاه‌های بیشتری از بانوان ورزشکار ایرانی باشیم چراکه متاسفانه مدام غرب در جهت تحقیر بانوان ما حرکت می‌کنند اما می‌بینیم به دور از برهنگی و بی‌حیایی هم می‌توان به جایگاه‌های بالا دست پیدا کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: