• دوشنبه ٣٠ خرداد ١٤٠١-١٠:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٤٨٧
«تشکری هاشمی» در بازدید از گروه خودروسازی بهمن مطرح کرد:

خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی را به هیچ عنوان به مصلحت نمی‌دانیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در بازدید روز گذشته خود از گروه خودروسازی بهمن، از خودروسازان داخلی به عنوان شریک تجاری شهرداری تهران در تأمین ناوگان مناسب برای حمل و نقل عمومی پایتخت نام برد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران «سید جعفر تشکری هاشمی» در این بازدید با تأکید بر ظرفیت‌های بالقوه این شرکت در تأمین انواع محصولات خودرویی به ویژه اتوبوس‌ها و وَن‌های مورد نیاز پایتخت گفت: تجربه تأمین اتوبوس‌های دوکابین خطوط تندرو از گروه خودروسازی بهمن، بیانگر این واقعیت است که خودروسازان داخلی سالیان سال به عنوان شریک تجاری شهرداری تهران در تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی مورد نیاز در کنار مدیریت شهری قرار دارند.
وی با بیان اینکه بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی، مورد تأکید شورای ششم است، به اقدامات این شرکت در تولید موتورسیکلت‌های برقی اشاره کرد و افزود: موتورسیکلت برقی، نیاز شهر تهران است و شورای شهر با اعتقاد جدی به این موضوع، تحقق ورود موتورسیکلت‌های برقی را به پایتخت دنبال خواهد کرد.
تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت و ضرورت رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: با وجود اینکه تأمین نقدینگی برای خرید اتوبوس در کشور با مسائل و مشکلات متعددی مواجه است اما برای همکاری با شرکت‌های خودروساز، می‌توان مدل‌های مختلف مالی را مورد بررسی قرار داد.
واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی، ظلم بزرگی به تولیدکنندگان داخلی است
وی در ادامه با بیان اینکه از سوی مسئولان شهری عنوان شده از اتوبوس‌های دست دوم برای تأمین کمبودهای حمل و نقلی شهر تهران استفاده خواهد شد، تأکید کرد: این موضوع تا کنون به تصویب شورای اسلامی شهر تهران نرسیده است و به هیچ عنوان خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی را به مصلحت نمی‌دانیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه نگاه ما در شورای ششم بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی متمرکز است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که به رغم توان تولید در داخل کشور از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه نشده است، واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی، ظلم بزرگی به تولیدکنندگان داخلی است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: