• سه شنبه ٢٤ خرداد ١٤٠١-١٣:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٤٥٨
نرجس سلیمانی تاکید کرد: 9-70

لزوم بازنگری در طرح تفصیلی و تسریع در نوسازی بافت های فرسوده

نائب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا با بیان اینکه تهران در معرض تهدیدات متعدد است بر بازنگری در طرح تفصیلی با رویکرد تسهیل در نوسازی بافت های در معرض خطر تاکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران نرجس سلیمانی نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در هفتادمین جلسه گفت: اصلاح مشکلات ساختاری در بافت های فرسوده ناپایدار و ناکارآمد از ضرورت های بازنگری طرح تفصیلی شهر تهران از منظر موضعی و موضوعی است که توجه آنی در این حوزه را می‌طلبد.
وی در ادامه گفت: یکی از دغدغه های مهم و اصلی مدیریت شهری و شورای ششم رفع مشکلات بافت فرسوده است که متاسفانه عدم تسریع موضعی که اساسی‌ترین کارکرد طرح تفصیلی است مانع از تصمیم گیرهای صحیح و به موقع در حوزه های مختلف شهرداری است و توقع از مجموعه شهرداری این است تا قبل از بروز هر حادثه ای با توجه به زلزله خیز بودن تهران بافت های در معرض خطر با سرعت و دقت بر اساس طرح تفصیلی بازنگری شده بهسازی و نوسازی شوند.
وی در پایان گفت: محله حصارک در ناحیه دو منطقه یک و نواحی متعدد در مناطق ۱۲،۱۳،۱۶،۱۵،۱۸و ۱۹با تهدیدهای مواجه هستند که سرعت عمل و بروز رسانی طرح تفصیلی می‌تواند این مناطق را به فرصت های ویژه در جهت حل معضلات چند وجهی در ابعاد مختلف تبدیل کند و مدیریت شهری میتواند نقش بسیار مهمی در مرتفع کردن مشکلات داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: