• يکشنبه ٢٢ خرداد ١٤٠١-١١:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٤٣٢
مهدی پیرهادی: ۵-۶۹

شهرداری تهران ۶۰ هزار نیروی کارآمد و متخصص دارد

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری تاکید کرد: شهرداری تهران ۶۰ هزار نفر نیروی کارآمد و متخصص دارد و تجربه ثابت کرده است افرادی که رابطه استخدامی با شهرداری دارند، افرادی متخصص و پاکدست هستند و بهتر از مدیرانی که از خارج شهرداری می آیند، خدمات ارائه می دهند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروهای انسانی موجود واجد شرایط در پست های مدیریتی» با اشاره به اینکه ارائه این طرح نباید اینقدر طول می کشید، گفت: در بندی از طرح، اشاره شده  در صورتی که افراد واجد شرایط در شهرداری وجود نداشته باشند، کمیته انتصابات نظر دهد.
وی خواستار حذف این بند شد و گفت: شهرداری تهران ۶۰ هزار نیرو دارد که بیش از یک هزار نفر از آنان دارای مدرک دکترا و بیش از ۱۰ هزار نفر آنان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و چطور ممکن است که فرد متخصص نداشته باشیم؟
پیرهادی با بیان اینکه خیلی از افرادی که در شهرداری تهران بودند، خوش درخشیدند و پروژه های بزرگی اجرا کردند، گفت: در حال حاضر در سطح مدیران طراز اول کشور که در داخل شهرداری استفاده نشده اند از داخل شهرداری تهران برای این پست‌ها مأمور شده‌اند.
وی پیشنهاد کرد که اگر شهرداری تهران نیازمند استخدام نیروی نخبه ‌ای بود که مانند وی در شهر وجود نداشت، در شورای شهر درباره استخدام چنین فردی تصمیم گیری شود.
پیرهادی با اشاره به عدم به کارگیری افرادی که از سمت خود عزل می‌شوند،گفت: برخی افراد متخصص در شهرداری تهران حضور دارند که بعد از اینکه از کار برکنار شدند به آنها ماموریتی داده نمی‌شود که باید در طرح یاد شده به این موضوع توجه شود.
وی با اشاره به حضور افرادی خارج از شهرداری در هیات مدیره سازمان ها و شرکت شهرداری نیز گفت: برای این موضوع نیز باید در طرح چاره اندیشی شود، چرا که برخی افراد از بیرون شهرداری وارد هیئت مدیره سازمان ها و شرکت ها می شوند و سپس می روند و پاسخگو نیستند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است افرادی که رابطه استخدامی با شهرداری دارند، افرادی متخصص و پاکدست هستند و بهتر از مدیرانی که از خارج شهرداری می آیند، خدمات ارائه می دهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: