• شنبه ٢٨ خرداد ١٤٠١-١٠:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٤٢٥
در گفت‌وگو با شهر تشریح شد؛

آخرین وضعیت کانال خطرآفرین عباس‌آباد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کانال عباس‌آباد شهر ری می‌تواند دوباره آبستن مرگ شود، گفت: در حال پیگیری جدی برای پوشاندن این کانال هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به وضعیت کانال‌ روباز عباس‌آباد شهرری اظهار کرد: ورود خوبی از سوی دادستانی، فرمانداری ری و شرکت آب منطقه‌ای به این موضوع انجام شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد عملیات پوشاندن این کانال انجام شده است، تصریح کرد: پروژه به دلیل یک تفاهم‌نامه متوقف شده است.
وی ادامه داد: ما از آب منطقه ای و فرمانداری، ادامه این روند را پیگیری کرده‌ایم و نامه‌نگاری‌ها در خصوص کانال عباس‌آباد صورت گرفته است.
شربیانی با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و تردد کودکان در اطراف این کانال، خاطرنشان کرد: این فضا می‌تواند دوباره آبستن یک حادثه باشد.
وی افزود: بر اساس آنچه آتش‌نشانی منطقه اعلام کرده، آتش‌نشانان سالیانه تعداد قابل توجهی خودرو، موتورسیکلت و تعدادی از شهروندان را از این کانال خارج می‌کنند.
مخبر و نایب رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خطرآفرین بودن این کانال، ما پیگیری‌های خود را با جدیت در این راستا ادامه می‌دهیم.
شربیانی افزود: قرار بر این بود تا پایان خردادماه پوشاندن کانال عباس‌آباد به سرانجام برسد، اما شواهد نشان می دهد متاسفانه این پروژه تا پایان خردادماه تکمیل نمی شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: