• سه شنبه ١٠ خرداد ١٤٠١-٠٩:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٩٥
علیرضا نادعلی:

مجموعه همشهری گنجینه رسانه ای شهر است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید کمیسیون فرهنگی از مجموعه همشهری از این مجموعه به عنوان گنجینه ی رسانه ایی شهر یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در روز یکشنبه 8 خرداد از مجموعه همشهری بازدید کردند.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورا در این خصوص اظهار داشت: بازدید نسبتا مفصلی از مجموعه ارزشمند روزنامه همشهری صورت گرفت و جلسه ای هم برای بررسی نکات مهم و تحولات مجموعه همشهری برگزار شد. مدیران هشمهری با توجه به تجربه و پیشینه رسانه ای خود، ارزش گنجینه مجموعه همشهری را می داند.
سخنگوی شورا درخصوص بخش همشهری آنلاین افزود: با اهمیتی که عکس و ویدئو در جهان امروز دارد و هر واقعه ای در فضای مجازی انعکاس پیدا می کند، همشهری آنلاین در فضای مجازی فعال  و در این حوزه نیز پیشرو است.
همچنین در این دیدار، از مجموعه آژانس عکس همشهری نیز بازدید شد و نادعلی گفت: از آنجا که همشهری اولین روزنامه رنگی ایران است، دارای آرشیو عکس های رنگی بسیار خوب و بی نظیری است.
نادعلی در ادامه متذکر شد: همچنین سرویس های مختلف خبری مانند مدیریت شهری و اجتماعی همشهری، در بین همه اهالی مطبوعات کم نظیر و پیشرو است.
او در پایان اظهار امیدواری کرد ارتباط خوبی که بین شورا و رسانه همشهری وجود دارد، تقویت شود.  
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: