• شنبه ٣١ ارديبهشت ١٤٠١-١٦:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٣٠٢
علیرضا نادعلی:

برگزار کننده اصلی نمایشگاه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب در خصوص برگزاری این نمایشگاه و آخرین وضعیت مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب توضیحاتی ارائه کرد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب با اشاره به حمایت مدیریت شهری از برگزاری این نمایشگاه گفت: متولی اصلی برگزاری نمایشگاه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و البته مدیریت شهری پشتیبانی‌های لازم را برای حمایت از این نمایشگاه در این دوره انجام داد. 
وی افزود: برگزاری این نمایشگاه بعد از دوسال وقفه به دلیل پاندومی کرونا موجب خرسندی شد اما همچنان انتقاد برای عدم برگزاری نمایشگاههای پرمخاطب در سطح شهر وجود دارد بر همین اساس در نظر است  بعد از اتمام زمان بازدید عموم از نمایشگاه کتاب بازخورد سنجی صورت گیرد تا بتوانیم آسیب‌شناسی لازم را در زمینه های مختلف و کیفیت برگزاری نمایشگاه داشته باشیم تا بتوانیم  مشکلات را برطرف کنیم.
نمایشگاه کتاب سال آینده قطعا در شهر آفتاب برگزار می شود 
رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص محل برگزاری نمایشگاه کتاب در سال آینده نیز گفت: حتما نمایشگاه  کتاب در سال آینده  در  محل نمایشگاه  شهر آفتاب برگزار خواهد شد؛ در شورای اسلامی شهر تهران نیز مصوبه‌ای در این زمینه داریم که امیدواریم در سال آینده  زیرساخت‌های لازم در آن فراهم شود و این رویداد فرهنگی به  محل نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شود.
وی خاطر نشان ساخت: هرچند امسال نیز پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب صورت گرفت. اما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  برای برگزاری نمایشگاه کتاب نزدیک به ۹۰ هزار متر مربع فضا نیاز داشت که در مجموعه شهر آفتاب حدود نیمی از این فضا آماده نبود؛  بر همین اساس شهردار تهران مصمم است که نقایص شهر آفتاب برطرف شود و فضا برای برگزاری نمایشگاه آماده شود.
نادعلی گفت: مدیریت شهری در تلاش است نمایشگاه شهر آفتاب هرچه سریعتر آماده میزبانی از نمایشگاه‌های مختلف شود؛ زیرا معتقدیم باید تمامی نمایشگاه های پرمخاطب در مجموعه شهر آفتاب برگزار شود. خوشبختانه نمایشگاه شهر آفتاب  از نظر زیبایی، امکانات مکانی، دسترسی‌های  ایاب ذهاب در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و می توان گفت این نمایشگاه با کمی رسیدگی و تکمیل آماده میزبانی از شهروندان تهرانی خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: