• يکشنبه ١٨ ارديبهشت ١٤٠١-١١:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٢٢٧
آخوندی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگانی کارکنان شهرداری در پست های مدیریتی/ درگاه واحد در ارائه خدمات به شهروندان ایجاد شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگانی کارکنان شهرداری تهران در پست های مدیریتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، صبح امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با سه دستور تشکیل جلسه داد.
 
در تشریح این جلسه محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: در دستور اول این جلسه به موضوع ایجاد درگاه واحد صدور مجوز و خدمات شهرداری تهران به شهروندان تهرانی پرداخته شد.
 
وی ادامه داد: شورای شهر تهران به دنبال آن است تا شهرداری تهران با ارائه لایحه ای فعالیت های صورت گرفته در درگاه های شهرداری را که هم اکنون به صورت جزیره ای صورت می گیرد، سامان دهی کند تا شهروندان بتوانند خدمات مورد نیازشان در حوزه های مختلف از را از یک مسیر مشخص دریافت کنند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سامانه «تهران من» بیان داشت: با وجود اینکه این سامانه در شهرداری تهران فعال است اما همچنان به صورت جزیره ای عمل می شود که می بایست این روند را اصلاح کرد. ما به دنبال آن هستیم که تمامی درخواست های مجوز و صدور مجوز در 6 حوزه ماموریتی از طریق یک درگاه صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند و شفافیت در این بخش فراهم آید.
 
وی خاطر نشان کرد: این سامانه مشترک می بایست به سامانه های دولت نیز وصل شود تا مجوزهای صادر شده از سوی دولت نیز از طریق همین سامانه قابل پیگیری باشد.
 
آخوندی با اشاره به دستور  دوم جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: در سال گذشته یک فوریت طرح پست ها در شهرداری تهران در صحن شورای شهر رای آورد و امروز این طرح مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تا با اصلاحاتی به صحن شورا ارجاع شود.
 
وی تاکید کرد: ما به دنبال آن هستیم تا حداقل برای پرسنلی که در شهرداری تهران شاغل هستند فضایی ایجاد شود تا در بدنه شهرداری در پست های مدیریتی نیز به کارگیری شوند و تا جایی که امکان دارد در پست ها از بدنه خبرگانی شهرداری که سابقه طولانی در این بخش دارند، استفاده شود. اگرچه گزارش معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در جلسه امروز نشان می دهد شهرداری در انتصابات استفاده از پرسنل شهرداری را به خوبی لحاط کرده است.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پایان به بررسی رزومه هفت قائم مقام ذی حسابی در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: مقرر گردید رزومه این افراد در کمیته بودجه مورد بررسی قرار گرفته و نظریه نهایی جهت تصویب طی نامه ای به صحن شورا ارائه شود.
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: