• دوشنبه ١ فروردين ١٤٠١-١٢:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٨٧
مهدی چمران در پیام نوروزی اظهار داشت:

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه قرن بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی خود ضمن تبریک آغاز قرن جدید اظهار داشت: در نیم قرن پایانی قرن گذشته ملت ما شاهد غم ها و شادی‌های فراوانی بوده است که هیچگاه آنها را فراموش نمی‌کند. پیروزی انقلاب اسلامی ایران (بزرگترین حادثه قرن ) بود.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی خود ضمن تبریک آغاز قرن جدید اظهار داشت: در نیم قرن پایانی قرن گذشته ملت ما شاهد غم ها و شادی‌های فراوانی بوده است که هیچگاه آنها را فراموش نمی‌کند. پیروزی انقلاب اسلامی ایران (بزرگترین حادثه قرن ) بود. 
 
در پیام نوروزی رئیس شورای اسلامی شهر تهران آمده است: 
 
عیدتان مبارک
 
عید نوروز ، بهار و شکوفائی طبیعت صنع الهی را به همه ایرانیان عزیز و دوستداران فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تبریک و تهنیت می گویم .
قرن پانزدهم فرارسید و ملت ما در نیم قرن پایانی قرن گذشته ملت ما شاهد غم ها و شادی‌های فراوانی بوده است که هیچگاه آنها را فراموش نمی‌کند.  پیروزی انقلاب اسلامی ایران (بزرگترین حادثه قرن ) و پایان بخشیدن به حکومت های مستبدانه بی لیاقت و عیاش شاهان دو سلسله آخرین سپس دشمنی‌های غربی ها بویژه آمریکا جنگهای ناموفق داخلی با چاشنی قومیت ها و سپس جنگ تحمیلی و جهاد بی‌مثال‌ ملت ما به ویژه رزمندگان حماسه ساز و جوانان و مردان شهادت طلب دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم - همه تلاش‌ها و تحمل قابل تحسین ملت عزیز ما در جنگ و بازسازی - توطئه های فراوان آمریکا و غربی‌ها و غرب پرستان داخلی و زمینه سازی سرنگونی انقلاب و کودتاهای رنگین انتخاباتی - استمرار جنگ تبلیغاتی و فرهنگی علیه ملیت و اعتقادات و فرهنگ غنی ما - تشدید و تنگ کردن محاصره اقتصادی فلج کننده و مذاکرات خوش خیالانه بی نتیجه و فریب کاری دشمنی که همیشه فریب کار بوده است - و بالاخره بعد از همه این ها باز جان گرفتن فرزندان امام خمینی بی بدیل و امام خامنه ای عزیز و فرزند عملی امام  امروز درجایگاه ایرانی جهانی و مقتدر ، منطقی ، عالم ، ظلم ستیز با تحمل سختی های فراوان به ویژه اقتصادی که بر گرده ملت ما فشار می آورد تا آنان را به ستوه آورد و مقاومت جانانه و پیروزمندانه که حاصل همه اینها بوده است. 
این ها ، این تلخ و شیرین ها داستان نیست ، اشاراتی بس کوتاه از واقعیت های بسیار بلند چند ده ساله کشور عزیز ما ایران است ، ایرانی که قلل پیروزی را که بسیار هم‌ سخت بوده و در کشور دیگر فقط یکی از اینها موجب سقوط می شد به لطف الهی فتح نمود و امروز در جهل و سومین سال انقلاب است . 
هم اکنون بازهم برای همه مردم دنیا  صلح و سلامت و بینش الهی و برای همه ملت عزیز ایران موفقیت و پیروزی بر همه دشمنان و به ویژه دست یازیدن به شعار های زیبا جدی و عملی سال و رسیدن به تولید ملی بر پایه های دانش بنیان ،و موفقیت و پیروزی برای همه خدمت گذاران پرتلاش خالص کاردان جهادی وتوفیق استمرار  پیروزی هاشان بر بی تدبیرهای گدشته و گره‌گشایی از مشکلات مردم به ویژه اعتلای فرهنگ اقتصادی مقاومتی را از پیشگاه لطف الهی و ایزد منان مسئلت میدارم .

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: