• دوشنبه ١ فروردين ١٤٠١-٠٧:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٨٦
احمد صادقی در پیام نوروزی اظهار داشت:

لزوم تغییر نگاه مسئولین به باور و پذیرش دانش های جدید

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخاب شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بر لزوم تغییر نگاه مسئولین به باور و پذیرش دانش های جدید و حمایت از ایده های نو و روش های استارت آپی تاکید کرد.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران احمد صادقی در پیام نوروزی خود با اشاره به انتخاب شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر انقلاب چشم انداز و نقشه راهی دقیق برای حرکت پیش پای همه مسئولین نهادند که لازم است همه دست اندرکاران با تغییر نگاه، باور به دانش‌های جدید، پذیرش روش‌های استارت‌آپی و حمایت از ایده‌های نو و دانش جوانان قدم در راه تغییر و تسهیل فرآیندها، هوشمندسازی و شفافیت بنهند.   
 
در متن پیام آمده است:
 
 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 
ضمن تبریک سال نو خدمت مردم فهیم شهر تهران و همکاران عزیزم در مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران، به بزرگ زنان و مردان فداکاری که در لحظه سال تحویل و ایام تعطیلات نوروز در مراکز امدادی، انتظامی و خدماتی حضور دارند و از خانواده خود دور هستند و به شهروندان خدمت می‌کنند، خدا قوتی عرض می‌کنم.
 
بعد از نام‌گذاری امسال به نام "سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌زایی" توسط مقام عظمای ولایت رهبر فرزانه انقلاب، بار مسئولیت سنگینی بر دوش بنده و همکارانم در کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته است.
 
رهبر انقلاب چشم انداز و نقشه راهی دقیق  برای حرکت پیش پای همه مسئولین نهادند که لازم است همه دست اندرکاران با تغییر نگاه، باور به دانش‌های جدید، پذیرش روش‌های استارت‌آپی و حمایت از ایده‌های نو و دانش جوانان قدم در راه تغییر و تسهیل فرآیندها، هوشمندسازی و شفافیت بنهند و  لحظه‌ای از تلاش و کار جهادی غفلت نکنند.
 
احمد صادقی
نماینده مردم شریف ری، تهران و تجریش در شورای اسلامی شهر تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: