• چهارشنبه ١٨ اسفند ١٤٠٠-٠٩:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٩٤٣
با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت:

تقدیر از کارشناسان کمیسیون برنامه و بودجه شورا

رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از دبیر و کارشناسان کمیسیون برنامه و بودجه و کمیته های این کمیسیون تقدیر به عمل آوردند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامي شهر تهران، رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی جلسه ای که به میزبانی کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از کارشناسان این کمیسیون به علت تلاش شبانه روزی در فرایند بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران،  تقدیر به عمل آوردند.
 
در این جلسه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تجربه ای که در حوزه بودجه ریزی وجود داشت اقدامات شایسته ای در بودجه سال ۱۴۰۱ صورت گرفت. 
 
وی با بیان اینکه امیدواریم بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شود، بیان داشت:  پیش بینی شده که بودجه ۱۴۰۱ شهرداری حاصل شود اما مهم این است که این بودجه در راه مناسب خود هزینه شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: به شدت به هزینه های شورا و شهرداری حساسیت داریم تا هزینه بی جایی صورت نگیرد چرا که اینها اموال بیت المال است و ما می بایست ریال به ریال آن را پاسخ دهیم.
وی ضمن تقدیر از کارشناسان کمیسیون برنامه و بودجه گفت: امیدوارم همچنان در مسیر خدمتگذاری موفق باشید و شهرداری نیز بتواند به بهترین وجه بودجه را هزینه کرده و تحولی را که چشم انتظار آن هستیم، در شهر ایجاد کند.
چمران ادامه داد: تلاش اقای اخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در صحن شورا و در فرمانداری و نیز سایر اعضای کمیسیون بسیار قابل تقدیر است و امیدواریم خداوند توفیق خدمت بیشتر را به ایشان بدهد.
 
در ادامه این جلسه پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: نوعی احساس رضایت از شورای ششم به دلیل تقویت ظرفیت های مناطق جنوبی  و کاهش فاصله شمال و جنوب شهر به وجود آمده که این موضوع ناشی از تلاش شبانه روزی شما است. 
 
وی ادامه داد: اینکه فرمانداری با این حجم وسیع بودجه، اشکال خاصی  به آن وارد نکرد نشان از آن دارد که کاری تخصصی و فنی در حوزه بودجه صورت گرفت. تشکر می کنیم از اعضای کمیسیون بودجه و کارشناسان که این نتیجه کاربردی را ایجاد کردند و امیدواریم که شهرداری بتواند منابع را تامین و در  بخش هزینه ها با دقت عمل نماید و شاهد تحولی جدی در شهر باشیم.
آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هم ضمن قدردانی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه گفت : دبیران وکارشناسان کمیسیون و کمیته ها نقش اصلی در تدوین بودجه ۱۴۰۱ داشتند که این جلسه برای قدردانی از این عزیزان که تلاش هایشان کمتر به چشم می آید برگزار شده است.
 
در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به دبیر کمیسیون برنامه و بودجه ، دبیران کمیته های بودجه و نظارت مالی،  هوشمندسازی و منابع انسانی و کارشناسان کمیسیون و کمیته ها از تلاش این عزیزان قدردانی شد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: