• دوشنبه ١٨ بهمن ١٤٠٠-١٢:٠٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٧٦١
محمد آخوندی خبر داد؛

پایان بررسی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پایان بررسی بودجه 1401 شرکت ها، مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری تهران در این کمیسیون خبر داد.

 
محمد آخوندی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پایان جلسات بررسی بودجه 1401 شهرداری تهران در کمیسیون گفت: با بررسی بودجه معاونت فنی عمران و شهرسازی و معماری در روز گذشته بعد از 19 روز کار فشرده، بررسی بودجه 1401 همه مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در کمیسیون برنامه و بودجه پایان یافت.
وی بیان کرد: امروز کمیسیون برنامه و بودجه اقدام به جمع بندی نهایی تبصره های بودجه و همینطور بودجه شرکت ها، سازمان و معاونت ها خواهد کرد تا نظر کمیسیون به منظور ارائه در کمیسیون تلفیق در روز آینده آماده شود. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت: کمیسیون تلفیق با حضور روسای کمیسیون های تخصصی، بودجه 1401 را بررسی و در این خصوص تصمیم گیری می کنند تا کلیات لایحه بودجه در اوایل هفته آینده در صحن شورا مطرح و به رای گذاشته شود.
آخوندی بیان داشت: پیش از این تمامی کمیسیون های تخصصی با حوزه های مربوطه خود جلسه برگزار کردند و نظراتشان را به صورت مکتوب به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دادند که این نظرات در جمع بندی لحاظ و به کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: