• يکشنبه ٣ بهمن ١٤٠٠-١٦:٠٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٦٤
نادعلی تاکید کرد؛ 18-42

صدا وسیما به فرهنگ سازی در زمینه راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشد

سخنگوی شورای شهر تهران خواستار شد تا برنامه های ترویجی و آموزشی که سالهای گذشته از آنتن رسانه ملی در زمینه مفاهیم انتظامی پخش می شد، تداوم یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به ارائه گزارش سردار  محمد حسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره موضوعات مرتبط با شهر تهران گفت: کمبود جای پارک در خیابان‌های تهران از جمله مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: در برخی از معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها به‌ واسطه قوانینی که وجود دارد، گاهی اوقات امکان پارک خودرو در دو طرف یک معبر وجود دارد؛ این در حالی است که هر کس در این شهر تردد می‌کند باید حدی از راحتی و آسایش را داشته باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت ایجاد تولید محتوا در سازمان صدا و سیما در زمینه ترافیک و راهنمایی و رانندگی گفت: همچنین جا دارد کارهای ترویجی و آموزشی از آنتن رسانه ملی پخش و استمرار یابد که البته هزینه بر هم نخواهد بود چرا که سایر دستگاههایی که ظرفیت هنری دارند میتوانند در این زمینه فعالیت کنند تا قصه استمرار یابد و مفاهیم انتظامی در شهر به زبان هنری آموزش داده شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: