• يکشنبه ٣ بهمن ١٤٠٠-١٢:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٥٥
پیرهادی مطرح کرد: 9-42

تمهیدات پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چیست؟/ جریمه های رانندگی کجا هزینه می شود

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه جریمه‌های خودرو در سطح شهر تهران، کجا هزینه می شوند، گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

به گزارش اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران پس از دریافت گزارش سردار حمیدی، خواست تا مجموعه معاینه فنی برای خودروهایی که از شهرداری معاینه فنی بگیرند در زمان پایان مهلت معاینه پیامک ارسال کند.

به گفته وی،  بسیاری از افراد به دلیل مشاغل کاری، زمان پایان معاینه فنی را فراموش می کنند و موجب می‌شود چندین بار جریمه شوند.

پیرهادی ادامه داد: این نقیصه باید رفع شود تا از جریمه شهروندانی که اطلاعی از پایان زمان معاینه فنی خودرو خود ندارند، جلوگیری شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ادامه با بیان اینکه جریمه‌های خودرو در سطح شهر تهران،  کجا هزینه می شوند، گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

وی با اشاره به نکته دیگری اظهار داشت: پارک حاشیه ای دغدغه بسیاری از شهروندان است و در دیدارهای مردمی در محلات این موضوع را مطرح می‌کنند.

پیرهادی تاکید کرد: پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چه تمهیداتی را اندیشیده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: