• يکشنبه ٣ بهمن ١٤٠٠-١٢:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٥٤
در صحن شورا صورت گرفت: 8-42

انتقاد اقراریان به بی توجهی به تکمیل ظرفیت پلاک گذاری خودرو در تهران

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در صحن شورا گفت: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید؟

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  پس از استماع سخنان محمد حسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که به ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران پرداخته شد، گفت: سالیانه 18 درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کرده ایم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.
وی افزود: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت:  در کنار این موضوعات شاهد هستیم پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی های اینترنتی کار می کنند و سبد تاکسیرانی را کوچک کرده اند.
وی تاکید کرد: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید 9 میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی ها یک خودرو وجود دارد، مگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟
مهدی اقرارایان ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببنیم؛ اینها حرف مردم و بر اساس صداقت است؛  همچنین در شورای اسلامی شهر تهران آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.
انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: