• يکشنبه ٣ بهمن ١٤٠٠-١٢:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٥٢
حبیب کاشانی خطاب به رییس پلیس راهور : 6-42

مجوز تردد در خط ویژه به چه کسانی داده می شود؟

خزانه دار و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پلیس اعلام کند که مجوز ورود به خط ویژه به چه کسانی داده شده و چرا شهروندان باید علیرغم استفاده از حمل و نقل عمومی در ترافیک بمانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی خزانه دار عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به حضور سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در صحن شورای شهر اظهار داشت: ‌پلیس راهور کاملا با شورا ارتباط کاری دارد و این نوع رابطه از نوع صفر تا 100 است و موضوعات مختلف را از جمله زیرساخت‌ها در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه نیاز راهکارهای میان‌ مدت به غیر از راهکارهای دیگر برای رفع معضل ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت نیاز داریم، گفت: من به شخصه زمانی که از شورا می‌خواهم به سمت طرشت تردد کنم 45 دقیقه در ترافیک می‌مانم در حالی که وجود چراغ قرمز و مأمور راهنمایی و رانندگی در کاهش بسیار مؤثر است.

خزانه دار عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بازنگری نقاط ترافیکی بسیار حائز اهمیت است و ضرورت دارد گفت: آموزش نیز برای کاهش ترافیک مورد غفلت واقع شده و باید هر چه بیشتر به این مسأله توجه شود.

وی ضمن انتقاد از عبور تعداد زیادی خودرو که چراغ LED دارد و وارد خط ویژه می‌شود گفت: متأسفانه مردم تهران زمانی هم که از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند در ترافیک می‌مانند چرا که تعداد زیادی از خودرو از خطوط ویژه عبور می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت: ‌اعضای شورای شهر مجوز عبور از خط ویژه را ندارند در گذشته یکسال این مجوز داده شد و سرانجام برچیده شد اکنون پلیس به ما اعلام کند که چه کسانی از این خط عبور می‌کنند که این مسیر شلوغ شده است.

کاشانی تأکید کرد: مجوز ورود به خط ویژه باید محدود و از ورود بدون مجوز نیز خودداری و برخورد قانونی کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: