• يکشنبه ٣ بهمن ١٤٠٠-٠٨:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٤٦
عضو هیات رییسه شورا خبر داد:

تشکیل 3 کارگروه در شورای استان تهران برای توانمند سازی زنان+عکس

سوده نجفی با اشاره به توانمند سازی زنان سرپرست خانوار گفت: همه تلاش ما در دوری ششم مدیریت شهری بر این است که بتوانیم نسبت به توانمندسازی و کارآفرینی زنان قدم برداریم به همین منظور اقدام به تشکیل 3 کارگروه در شورای استان تهران برای این منظور صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران دراولین همایش بانوان شورایی سطح استان تهران که به مناسبت خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) عصر امروز در سالن ایران زمین شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد گفت: حضرت زهرا (س) اولین فردی بود که از ولایت دفاع کرد و در این راه مشکلات زیادی برای ایشان به وجود آمد اما دست از حمایت خود از ولایت برنداشت.
 
وی ادامه داد: فاطمه زهرا(س) لیله القدر است که نشان دهنده عظمت فاطمه زهرا (س) می باشد.
 
نجفی گفت: زنان علاوه بر وظایف خود در خانه و خانواده در عرصه های اجتماعی و سیاسی نیز در متن و مرکز قرار گرفتند.
وی ادامه داد: شاید تعداد آنها قابل توجه نباشد اما نشان دهنده حضور فعال و احساس مسئولیت بانوان نسبت به آینده شهر و کشور است.
 
مشاور امور بانوان شورای اسلامی استان تهران افزود: از بین 1500 عضو شورا در استان تهران 100 عضو آن را بانوان تشکیل می دهند که باید با همفکری و همکاری تلاش کنیم تا در تصمیم گیری و خط و مشی گذاری های ملی و محلی نقش آفرین باشیم.
 
سوده نجفی ادامه داد: در همین راستا در نظر داریم 3 کارگروه تشکیل دهیم تا بتوانیم از توانمندی بانوان شورای اسلامی استان تهران در خط و مشی گذاری، توانمندی سازی زنان و کار آفرینی اجتماعی تاثیرگذار و نقش آفرین باشیم.
 
وی در پایان با اشاره به توانمند سازی زنان سرپرست خانوار گفت: همه تلاش ما در دوری ششم مدیریت شهری بر این است که بتوانیم نسبت به توانمندسازی و کارآفرینی زنان قدم برداریم و در این راستا به کمک شوراهای اسلامی شهر و روستا نیازمندیم تا با برگزاری نمایشگاه ها و کلاس های آموزشی مختلف به ایجاد اشتغال کمک کنیم.
لینک تصاویر: 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: