• شنبه ٢ بهمن ١٤٠٠-١٤:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٤٤
در جلسات صبح و عصر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

بودجه نیمی از مناطق شهرداری تهران بررسی شد+عکس

در جلسات صبح و عصر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، اعتبارات بودجه ای 11 منطقه از 22 منطقه شهرداری تهران، بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران طی برنامه زمان بندی شده از امروز شنبه 2 بهمن 1400، بررسی اعتبارات بودجه ای مناطق 22 گانه شهرداری تهران را در دستور کار قرارداد که درجلسات نوبت صبح این کمیسیون بودجه مناطق 1 تا 6 و در نوبت بعدازظهر اعتبار مناطق 7 تا 11 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسات که به صورت پی در پی برگزار شد ، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه ، معاون امورمناطق شهرداری تهران ،شهرداران مناطق و مدیران حوزه بودجه ای شهرداری تهران حضور داشتند.
محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در توضیح این جلسات، گفت: مضاف بر پروژه های اصلی  سال آینده ،اعتبار پروژه های نیمه تمام و پروژه های توسعه محلی که در قالب "طرح رصد" و "قرار خدمت" با هماهنگی معاونت برنامه ریزی مناطق احصاء شده بود، در دستور کار قرار گرفت.
آخوندی افزود : با توجه به اهمیتی که مناطق به عنوان صف اول ارتباط با مردم دارند در این دوره شروع بررسی بودجه را با مناطق  شهرداری آغار کردیم و سپس بودجه معاونت ها ، سازمان ها و شرکت ها تابعه مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: روند بررسی بودجه طی هفته پیش رو ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه بودجه 11 منطقه باقی مانده نیز بررسی خواهد شد.
لینک تصاویر: 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: