• شنبه ٢ بهمن ١٤٠٠-١٣:٥٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٤٢
حبیب کاشانی:

هدف از دیدارهای مردمی حل مشکلات شهروندان است

عضو و خزانه دار شورای شهر تهران حل مشکلات شهروندان را هدف دیدارهای مردمی دانست و گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران طی دیدارهای دوره ای خود از مناطق با حضور در منطقه  و با  همراهی حمید رضا حاجوی شهردار و معاونان و روسای ادارات این منطقه  به مشکلات و درخواست های شهروندان رسیدگی کرد.

حبیب کاشانی حل مشکلات شهروندان را هدف دیدارهای مردمی دانست و گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی پیگیری برای اتمام پروژه های بالای 80 درصد کار را از اولویت های شهرداری ها مناطق عنوان کرد و افزود: بازسازی حوزه حمل ونقل عمومی و ساماندهی ضوابط و مشکلات صدور پروانه در حوزه شهرسازی از جمله برنامه هایی بود که در این مدت زمان از حضور مدیریت شهری ششم به آنها توجه شده است.

گفتنی است در این جلسه حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک به تشریح عملکرد منطقه در سال ۱۴۰۰ و پروژه های پیشنهادی سال آتی به همراه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ پرداخت و از کاهش اعتبارات منطقه گلایه کرد.

حاجوی در این جلسه به پیگیری احداث زیر گذر خیابان دزاشیب اشاره کرد و از سامان دهی میدان تجریش نیز گزارشی ارائه داد.  

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: