• چهارشنبه ٢٩ دی ١٤٠٠-٠٩:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٦٢٨
اماني در جلسه كميته منابع انساني شوراي شهر تهران مطرح کرد:

معوقات رفاهی و معیشتی پرسنل شهرداری پرداخت خواهد شد/ رعایت عدالت در پست‌های سازمانی شهرداری

رییس کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به ضرورت عدالت در پست های سازمانی امیدواریم بتوانیم رضایت کارکنان شهرداری را در این زمینه به دست بیاوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی، رییس کمیته منابع انسانی شورای شهر تهران در تشریح جزییات دومین جلسه کمیته تشکیلات و منابع انسانی گفت:  برابر برنامه‌ای که از قبل ابلاغ شده بود بخش منابع انسانی مدیران کل حوزه معاونت برنامه‌ریزی، سرمایه انسانی و عمومی شورای شهرداری تهران در این کمیته حضور پیدا کردند، مدیرکل سرمایه انسانی، رفاه و رئیس مرکز تحول و نوسازی شهرداری تهران نیز حضور داشتند و برنامه‌ها و عملکردشان را در حضور اعضای کمیته ارائه دادند.
او ادامه داد: تاکید شد که با توجه به کوتاهی‌هایی که در دوره قبلی مدیریت شهری در زمینه رسیدگی به مسائل رفاهی و معیشتی پرسنل شده بود با برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی برگزاری برنامه‌های خانوادگی و جمعی کارکنان در اولویت قرار گیرد و مخصوصا تورهای زیارتی و صیاحتی که در گذشته در ایجاد شور و نشاط در پرسنل و خانواده هایشان خیلی تاثیر داشت زودتر عملیاتی شود و معوقات پرسنل بابت مسائل رفاهی و معیشتی در اولویت پرداخت شود.
این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: درباره مسائل درمانی پرسنل و دفترچه‌های بیمه‌های درمانی کارکنان و بیمه تکمیلی کارکنان قراردادی بحث شد و پیشنهادهایی در این زمینه مطرح و قرار شد در شورای ارتقای سلامت پرسنل در دستور کار قرار بگیرد و در مورد آن  تصمیم گیری شود.
 
رعایت عدالت در پست‌های سازمانی شهرداری
امانی ادامه داد: بیشترین بحث جلسه مربوط به پست پرسنل بود که رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گزارشی را از مشکلات و محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد بود و اعضای کمیته هم نظرات پیشنهادی و اصلاحی خود را ارائه دادند. با توجه به ضرورت عدالت سازمانی امیدواریم بتوانیم رضایت کارکنان را در این زمینه به دست بیاوریم.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: