• يکشنبه ٢٦ دی ١٤٠٠-١٥:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٩٩
اقراریان پس از استماع گزارش "طرح رصد": 19-40

پویایی و در میان مردم بودن باعث می شود پیوست عدالت را در سال ۱۴۰۱ دنبال کنیم

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تحرک و پویایی و حضور میدانی در میان مردم که یکی از شاخصه های شورای شهر تهران در دوره ششم است موجب می شود، پیوست عدالت را در سال ۱۴۰۱ دنبال کنیم. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رییس کمیسیون  نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در جریان چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش "طرح رصد" گفت: نکته قابل توجه در مورد شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم این است که  در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران  شعار دوباره خدمت و تهران سربلند مطرح شد و نمایندگان مردم در شورا نسبت به این شعار پایبند بوده و هستند.
وی افزود: تحرک و پویایی  و حضور در میان مردم  یکی از شاخصه ها و ویژگی های شورای شهر تهران در دوره  ششم مدیریت شهری است  و با اینکه چند ماهی از عمر شورای اسلامی شهر تهران  در دوره جدید مدیریت شهری می گذرد اما  یک حرکت بسیار وسیع  و گسترده در این دوره شکل گرفت و انجام شد.
رییس کمیسیون  نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  گفت: در کمتر از چند ماه در ۴۳ مسجد ملاقات با مردم صورت گرفت؛ همچنین موضوع یک چالش و یک راه حل در مناطق تهران مطرح  و پیگیری شد و از سوی دیگر ۲۱ منطقه ملاقات مردمی را تجربه کردند.
وی گفت: همچنین نشست هایی با اعضای مجلس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد و بیش از ۱۰ منطقه با عنوان محله گردی مورد بازدید قرار گرفتند و سپس طرح نجم نیز پیگیری می شود،  پویایی و همدلی و در میان مردم بودن باعث می شود پیوست عدالت را در سال ۱۴۰۱ دنبال  کنیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: