• يکشنبه ٢٦ دی ١٤٠٠-١١:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٨٤
اقراریان تاکید کرد: 6-40

تغییر فلش بودجه 1401 شهرداری از شمال شهر به مناطق جنوبی و کم برخوردار

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران بر لزوم تغییر فلش بودجه 1401 شهر تهران از شمال شهر به سمت جنوب و مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به شهردار تهران، با اشاره به دغدغههای مقام‌معظم رهبری در بیاناتشان در تاریخ 6/6/1400 در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم که فرمودند؛ "هر مصوّبه‌ای که شما تصویب میکنید، هر لایحه‌ای که در دولت تنظیم میکنید، هر بخشنامه‌ای که خود شما در دستگاهِ خودتان صادر میکنید، یک پیوست عدالت باید داشته باشد؛ باید مراقب باشید این روش، این کار، این دستور، ضربه‌ای به عدالت نزند، طبقات مظلوم را پایمال نکند؛ این مراقبت باید همیشه باشد" متذکر شد و افزود: متأسفانه یکی از معضلاتی که در سال‌های گذشته مشاهده می‏شود، نوعی عقب‌افتادگی تاریخی از پیش‌از انقلاب تا به امروز است که به فاصله معنادار کیفیت زندگی در بین مناطق جنوبی شهر تهران و مناطق شمالی آن اشاره دارد.

اقراریان در همین راستا تشریح کرد: در جنوب شهر تهران شاهد بافت‌های فرسوده و شرایط نامناسب زندگی مردم و... هستیم. بنابراین با توجه به این موضوعات، باید تلاش شود که با تدارک دیدن پیوست عدالت به‌عنوان یک الزام در بودجه شهرداری تهران، به‌عنوان یک مسئله بسیار ضروری، موجب حرکت به سمت کاهش فاصله بین شمال و جنوب شهر تهران شویم.

وی خطاب به زاکانی خاطرنشان کرد:  می‌دانم که این موضوع دغدغه خود ایشان هم هست، اما لزوم پیوست عدالت در بودجه 1401 یک ضرورت و تمکین از توصیه رهبری است و باید فلش بودجه از شمال به جنوب شهر تغییر کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: