• چهارشنبه ٢٢ دی ١٤٠٠-١٦:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٦٣
علی اصغر قائمی در اولین وبسایت دنیای هوشمند بیان کرد: 

حمایت و ایجاد زمینه‌های توسعه برای استارتاپ‌های نوپا

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید در کنار تولد نضج و بروز و ظهور ایده خلاقانه که در قالب فناوری‌های نوین در عرصه زندگی می‌خواهد کمک کند برای زندگی بهتر، ما هم در جایگاه حاکمیتی، تصمیم‌گیری و مدیریت این سیر بلوغ را طوری طی کنیم و فرصت‌ها را ایجاد کنیم که این استارتاپ‌ها بیشتر ظهور و بروز پیدا کنند.

 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران علی‌اصغر قائمی با حضور در اولین وب‌سامیت دنیای هوشمند با بیان اینکه یکی از آفت‌هایی که معمولا در ساختار اجرایی کشورمان خصوصا در حوزه مدیریت شهری می‌بینیم این هست که نهاد مدیریت شهری خودش را رقیب کسب و کارهای نوپا می‌داند و بعضا شاید سد راه توسعه آنها هم می‌شود. 
وی افزود: ولیکن برای رفع این آفت، باید در کنار تولد نضج و بروز و ظهور ایده خلاقانه که در قالب فناوری‌های نوین در عرصه زندگی می‌خواهد کمک کند برای زندگی بهتر، ما هم در جایگاه حاکمیتی، تصمیم‌گیری و مدیریت این سیر بلوغ را طوری طی کنیم و فرصت‌ها را ایجاد کنیم که این استارتاپ‌ها بیشتر ظهور و بروز پیدا کنند.
قائمی در انتها گفت: من به سهم خود در مسئولیتی که فعلا دارم، فکر می‌کنم بتوان با همکاری شهرداری، فرصتی برای استارتاپ‌ها ایجاد کنم تا بتوانند به یک محصول عملیاتی و کاربردی در عرصه زندگی روزمره مردم تبدیل شوند. 
گفتنی است این وب‌سامیت که ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ با شعار شهر هوشمند، شهروند هوشمند و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد شهری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، کارآفرینان، مدیران کسب و کارها و استارتاپ‌های هوشمندسازی و نوآور، شتاب‌دهنده‌ها در سالن همایش‏های مجموعه فرهنگی سرچشمه نور، برگزار شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: