• چهارشنبه ٢٢ دی ١٤٠٠-١٤:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٥٦٢
مهدی بابایی خبر داد:

نظام نوآوری شهر برای ابر شهر تهران تدوین می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران؛ در حال حاضر با تلاش کمیته شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران تهیه این نظام‌نامه شروع شده و امیدوارم با جدیتی که در اعضا و ریاست این کمیته وجود دارد، شاهد تدوین این نظام‌نامه در طول دوران تصدی شورای ششم باشیم.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، در وب سامیت استارتاپ های هوشمندسازی و نوآوری شهری دنیای هوشمند اظهار داشت: آخرین روش پیشرفت کشورهای در حال توسعه در حوزه نوآوری وفناوری، تهیه نظام ملی نوآوری ، بخشی،  منطقه ای و شهری است.
وی تاکید کرد: در حال حاضرنظام نوآوری ملی برای کشورمان  تدوین شده ولی نظام نوآوری شهری با مقتضیات شهرهای مختلف کشور هنوز تدوین نشده است.
بابایی تاکید کرد: ما در حال حاضر در حال تهیه مقدمات تهیه این نظام نوآوری شهر، برای ابر شهر تهران هستیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی،  الزاماتی برای زیست‌بوم نوآوری شهر تهران تدوین شده اما اگر می‌خواهیم شاهد تحول جدی در این عرصه باشیم تهیه نظام نوآوری شهر تهران ضرورتی انکارناپذیر است.
به گفته وی، در حال حاضر با تلاش کمیته شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر تهران تهیه این نظام‌نامه شروع شده و امیدوارم با جدیتی که در اعضا و ریاست این کمیته وجود دارد، شاهد تدوین این نظام‌نامه در طول دوران تصدی شورای ششم باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران؛  ایجاد پارک علم و فناوری حوزه مدیریت شهری جهت استفاده از توان دانشمندان جوان ایرانی در  حل مشکلات شهرداری ها و همچنین برنامه‌ریزی استراتژیک شهر هوشمند را لازم و حیاتی دانست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: