• سه شنبه ١٤ دی ١٤٠٠-١١:١٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٩١
محمد آخوندی تاکید کرد؛ 2-37

ضرورت تنظیم بودجه 1401 مناطق کمتر برخوردار با نگاه عدالت محور

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری تهران خواست تا برای مناطق کمتر برخوردار با نگاه عدالت محور اقدام به تنظیم بودجه سال 1401 کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در سی و هفتمین جلسه این شورا طی تذکری با اشاره به اجرای نوزدهمین طرح رصد که در منطه 19 تهران انجام شد، اظهار داشت: یکشنبه گذشته طی نوزدهمین بازدید طرح رصد در منطقه 19 حضور یافتیم که طبق بررسی های صورت گرفته شاهد وجود شرایط نامناسب در بخش های مختلف این منطقه بودیم. این درحالی است که مردم شریف منطقه 19 لایق خدمات بهتر و مناسبتری از طرف شهرداری هستند. 
 
وی ادامه داد: بحث فاضلاب، خلازیر، کوره های آجرپزی، سکونتگاه های غیر رسمی و کمبود سرانه های مختلف از جمله سرانه های فرهنگی .... از عمده مشکلات این منطقه به حساب می آید لذا خواهشمندیم تا شهرداری در تنظیم بودجه سال 1401 برای مناطق کم برخوردار توجه بیشتری را معطوف کند.
 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر عدالت محوری در موضوع اختصاص بودجه مناطق، بیان داشت: اگر بخواهیم بودجه همه مناطق را به صورت یکسان و مساوی افزایش دهیم این موضوع با نگاه عدالت محور مغایرت دارد. باید به این نکته توجه شود که منطقه 19 از زمینه های سرمایه گذاری مناسبی برخوردار است.
 
تقدیر از شهرداری برای تغییر فضای شهر متناسب با ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها
آخوندی در ادامه سخنان خود با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تشکر ویژه ای از معاونت خدمات شهری و به ویژه سازمان زیباسازی دارم که فضا را برای این ایام آماده کرده اند. در این حوزه کارهای میدانی و تابلوهایی که نصب شد و نگارگذرهایی که در خیابان ها و پیاده روها به کار گرفته شدند و ویدومپینگ های بهره برداری شده باعث گردیدند تا فضای شهر متناسب با این ایام تغییر کند در حالی که طی سال های گذشته این مهم به انجام نمی رسید  و دغدغه مردم انقلابی و متدین شهر تهران کمتر دیده می شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: