• دوشنبه ١٣ دی ١٤٠٠-١٤:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٨٨
علی اصغر قائمی

حاج قاسم الگویی دست یافتنی در مکتب اسلام

شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی اسطوره نیست، نه آنکه نباشد بلکه برتر و والاتر از اسطوره است. اما پیش از آن، شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی یک الگو است. الگویی است برای هر آنکس که خود را پیرو خط امام می‌داند.
 
او نمونه‌ای است از مدیران انقلابی که کشور در زمینه‌های مختلف محتاج حضور و نفس گرم آنهاست. به‌راستی امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور چنین مدیرانی است و بهتر است به جای آنکه از این شهید بزرگوار یک اسطوره دست نیافتنی بسازیم، از وی یک الگوی دست یافتنی بسازیم. الگویی برای مدیران کشور که با نگاه بسط خود، همگان در چارچوب فکری او جای دارند، فارغ از وابستگی جناحی و حزبی.
 
حاج قاسم نیازی به اسطوره سازی ندارد، سردار دلها الگویی است دست یافتنی در مکتب اسلام و این انسان‌های خالص، متعهد، کاربلد و شجاع را باید قبل از فقدانشان بیابیم، فهم کنیم و حوزه‌های مختلف را به برکت حضورشان بسپاریم.
 
انقلاب اسلامی ایران به برکات وجود چنین مردانی است که استوار مانده و خواهد ماند، افرادی که قهرمانان پوشالی نیستند، اسطوره نیستند اما مرد میدانند، انسان‌هایی هستند شبیه ما، اما دلی به وسعت دریا دارند، در لحظه‌ای درست تصمیماتی درست می‌گیرند و آنجا که باید امام خود را یاری کنند دل به دریای شهادت می‌زنند تا امامشان تنها نماند.
 
شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی شهیدی از جنس شهدای کربلا است. همان‌هایی که در آن روزگار امامشان را تنها نگذاشتند، اسطوره نبودند اما الگویی بودند برای مسلمانان پیرو ولایت و حاج قاسم از آنان الگوبرداری کرد تا امروز خود الگو شود.
 
امیدوارم در پیشگاه امام، خلف صالح ایشان و شهدای عزیز روسپید باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: