• يکشنبه ١٢ دی ١٤٠٠-١٧:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٧٨
احمد صادقی:

سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین
 
در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳)
 
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام در روز ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ آسمانی شد. 
شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان و خدمت به مردم کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته بود.
 
" سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. "  این جملات بخشی از پیام تسلیت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در پی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی بیان فرمودند.
 
اکنون کوچه هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم.
 بدانیم که در نهاد شوراها که سنگر خدمت به مردم غافل نشویم و راه گم نکنیم.
 دو سال از آن جنایت بزرگ گذشته و دل های عاشقان سردار سلیمانی همچنان بی تاب است.
 سالگرد شهادت سردار دل ها بر همه آزادگان عالم تسلیت باد.
 
احمد صادقی
 رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: