• يکشنبه ١٢ دی ١٤٠٠-١٦:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٧٧
مهدی بابایی تاکید کرد:

ضرورت احیای فضاهای بی دفاع شهری در حاشیه بزرگراه امام علی (ع)+عکس

مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در قالب طرح بازدید میدانی و ملاقات مردمی با حضور در ناحیه یک منطقه هفت شهرداری تهران ضمن تاکید بر تعیین تکلیف زمین بیمارستان متروکه جرجانی گفت: احیای فضاهای بی دفاع شهری در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) باید در اولویت شهرداری باشد.

 
به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی  بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در قالب طرح بازدید میدانی و ملاقات مردمی خود و برگزاری جلسه با معتمدین و شورایاران شهر تهران، چهارمین جلسه خود را در ناحیه یک منطقه هفت برگزار کرد.
وی با بیان اینکه مسائل و مشکلاتی از این منطقه در جلسه با شورایاران مطرح شد، اظهار داشت:  احیای فضاهای بی دفاع شهری ایجاد شده در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و زیبا سازی جداره ساختمان‌های مشرف این بزرگراه، از جمله درخواست‌های شورایاران است.
وی افزود: تعیین تکلیف پروژه احداث مساجد شریفیه و مسجد حسینی پس از قرار گرفتن در مسیر بزرگراه امام علی (ع) که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از دیگر درخواست‌های شورایاران در این منطقه است.
بابایی تاکید کرد: همچنین شورایاران درخواست تعیین تکلیف زمین بیمارستان متروکه جرجانی و اجرای احداث فضای سبز برای سه محله منطقه که سرانه فضای سبز آنها کمتر از ۱ متر مربع است را ارائه کردند.
به گفته وی، پیگیری ویژه جهت تعیین تکلیف پارکینگ بیمارستان کودکان بهرامی، اجرای طرح‌های مهندسی ترافیکی برای حل ترافیک مقابل بیمارستان امام حسین(ع)، آزادسازی انتهای خیابان شهید مدنی از طریق جمع آوری کارگاه های مترو که بعد از ۱۵ سال همچنان خیابان را مسدود کرده است، از دیگر درخواست های شهروندان این منطقه اعلام شد.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تملک املاک متروکه جمع بوستان کاج و الحاق به این بوستان، رسیدگی ویژه به وضعیت پل های عابر پیاده مکانیزه که متوقف و فرسوده هستند، از درخواست های شهروندان است.
لینک تصاویر: 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: