• سه شنبه ٧ دی ١٤٠٠-١٤:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤٣٠
در جریان ارائه گزارش آتش سوزی بازار گل منطقه 14 مطرح شد: 10-35

اقراریان: تدبیر آتش نشانی برای ساختمان‏های خطرآفرین چیست؟

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه گزارش آتش سوزی بازار گل منطقه 14 با اشاره به مرکز تجاری که فاقد پلکان بوده است، گفت: تدبیر آتش نشانی برای ساختمان‏های خطرآفرین چیست؟

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، در سی و پنجمین جلسه شورا،  مهدی اقراریان پس از استماع گزارش آتش سوزی بازار گل شهید محلاتی در صحن شورا با قید اینکه تا به حال هیچ کسی از مجموعه شهرداری هیچ مکاتبه ‏ای با کمیسیون حقوقی شورا نداشته که بگوید ما درخصوص ضابط بودن نیاز به پیگیری داریم، گفت: در جلسه‏ ای که با دادستان کل داشتیم برخی مشکلات را مطرح کردم اما از شهرداری و مشکلاتش به ما اطلاعی داده نشده بود. لذا خواستارم از این دست مشکلات را به ما اطلاع دهید تا به حل آن کمک کنیم.

او همچنین با اشاره به مرکز تجاری که هیچ ورودی پلکانی ندارد و تنها با دو آسانسور حمل و نقل صورت می‏گیرد گفت: پرسش اینجاست که چه کسی به این  مرکز خرید مجوز داده و چگونه ساخته شده؟ اگر حادثه‏ ای رخ دهد، هیچ راه پله ای  برای خروج ندارد و همه محبوس میشوند. پرسش اینست که آیا آتش‎ نشانی سرکشی نمیکند؟ بعضی از این  مراکز خرید و مجموعه‏ ها می‏توانند بحران آفرین باشند، تدبیر آتش‏ نشانی در این خصوص چیست؟

در ادامه چمران از آتش نشانی خواستار شد که آدرس مرکز خرید را سریعا تهیه نموده و به آن مراجعه کنند و اگر پله ندارد شهرداری آن را تعطیل کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: