• دوشنبه ٦ دی ١٤٠٠-١٥:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٤١٩
سید جعفر تشکری هاشمی در بازدید از شرکت واگن‌سازی تهران اعلام کرد:

شرکت واگن‌سازی تهران هر ۱۰ روز ظرفیت اورهال یک رام قطار را دارد

ریيس كميسيون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران با همراهى «على امام» مدیرعامل شرکت متروی پایتخت، صبح امروز از شرکت واگن‌سازی تهران بازدید کرد.

 
به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران سید جعفر تشکری هاشمی هدف از این بازدید را بررسی توانمندی‌های شرکت واگن‌سازی تهران در ساخت قطارهای داخلی و شناخت مسائل و مشکلات این شرکت عنوان کرد و گفت: این مجموعه، ظرفیت بالقوه قابل توجهی برای تولید واگن دارد.
وی با بیان اینکه شرکت واگن‌سازی تهران، ظرفیت اورهال سالانه ۳۶ رام قطار و به عبارتی، هر ۱۰ روز یک رام قطار را داراست، تصريح كرد: بررسى روند توليد و ساخت قطار داخلى، نشان‌دهنده این است که صنعت‌گران داخلی، توانمندی‌های خود را توسعه داده‌اند و در صورتی كه مورد حمايت قرار گیرند، بازدهی و بهره‌وری آنها به حداكثر میزان ممکن قابل افزایش است.
ریيس كميسيون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این بازدید، ضمن گفت‌وگو با کارکنان شركت واگن‌سازی تهران و دعوت از نمايندگان اين قشر برای طرح مسائل و مشكلات کاری‌شان، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر تهران، مطالبات و خواسته‌های كاركنان خدوم این مجموعه را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: