• شنبه ٤ دی ١٤٠٠-٠٩:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٣٩١
علوی مطرح کرد:

بررسی احداث حصار اطراف تئاتر شهر به درخواست اهالی هنر

عضو شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت درخواست اهالی هنر مبنی بر احداث حصار اطراف تئاتر شهر گفت: شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان زیباسازی متولی احداث حصار با نظارت شورای شهر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران سید احمد علوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به  درخواست اهالی هنر مبنی بر احداث حصار اطراف تئاتر شهر، گفت: اهالی هنر به علت وجود آسیب های اجتماعی مانند حضور معتادان متجاهر و کارتن خواب ها در اطراف تئاتر شهر و درب ورودی آن، درخواست احداث حصار اطراف ساختمان تئاتر شهر را مطرح کردند. 
وی با بیان اینکه به همین علت جلسه ای با حضور اعضای کمیته میراث فرهنگی و گردشگری و کمیته هنر شورای شهر تهران، مسئولان سازمان زیباسازی، شهردار منطقه ۱۱، مسئولان تئاترشهر و تعدادی از هنرمندان برگزار شد، ادامه داد: مقرر شد تا شهرداری منطقه ۱۱ به همراه سازمان زیباسازی مسئول بررسی احداث حصار اطراف تئاتر شهر شوند و همه جوانب امر را بررسی کنند.
رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد ما این بود که حصار به شکلی طراحی شود که به هویت بصری تئاترشهر لطمه وارد نکند، تاکید کرد: در کنار هویت بصری موضوع استفاده کنندگان از پارک دانشجو نیز مطرح است که این حصار نباید مزاحمتی برای شهروندان جهت استفاده از پارک ایجاد کند. 
علوی با اشاره به درخواست اهالی هنر گفت: موضوع آسیب های اجتماعی تبدیل به یک دغدغه برای آنان شده بود و امیدواریم احداث حصار بتواند از مشکلات موجود در اطراف تئاترشهر بکاهد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: