• چهارشنبه ١ دی ١٤٠٠-١٣:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٣٨٤
تشکری هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

عقب ماندگی در اورهال کردن قطارهای مترو

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: برای اورهال کردن قطارهای مترو در ۴ سال اخیر کار خوبی صورت نگرفته که نتیجه آن هم مطلوب نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران سیدحعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به خروج یکی از قطار‌های خط کرج _ تهران از ریل اظهار کرد: امروز صبح یکی از قطار‌ها در کنار قطار دیگر که در ایستگاه بوده برخورد می‌کند و حادثه رخ می‌دهد که تعدادی از مسافران مصدوم شدند و کار درمانی هم انجام شد.
وی ادامه داد: علت حادثه هنوز مشخص نیست و نمی‌دانیم به دلیل خطای انسانی بوده یا نقص فنی؛ اما در این راستا کارگروه شرکت تخصصی مترو موضوع را پیگیری خواهد کرد همچنین کمسیون عمران شورای شهر هم، بررسی‌های خود را شروع کرده است، زیرا باید علت مشخص شود و تکرار نشود.
تشکری هاشمی درباره اوورهال کردن خطوط مترو و قطار‌ها گفت: اورهال قطار‌ها به صورت تدریجی در حال انجام است، اما عقب ماندگی داریم، تعدادی از قطار‌های ما برای اورهال شدن انباشت شدند و در ۴ سال اخیر کار خوبی صورت نگرفته که نتیجه آن هم مطلوب نبوده است همچنین در رابطه با حادثه امروز، نمی‌توان گفت یکی از دلایل اورهال نکردن بوده است.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: