• جمعه ٢٦ آذر ١٤٠٠-١١:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٣٢٩
سوده نجفی در گفت و گو با تسنیم:

نیاز به تامین نیرو خارج از بدنه شهرداری تهران نداریم

عضو شورای شهر تهران بر لزوم استفاده از نیروهای داخلی شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: نیاز به نیرو از خارج از بدنه شهرداری نداریم.

سوده نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با تأکید بر اینکه شهرداری تهران نیروی شایسته و کاردان بسیاری دارد، اظهار کرد: وقتی در مجموعه شهرداری، نیروی قوی داریم نیازی به حضور نیرویی خارج از شهرداری نداریم.
نجفی تصریح کرد: حضور نیروهای غیر شهرداری موجب کاهش اعتماد به نفس و از بین بردن انگیزه نیروهای شایسته می‌شود و نباید توانمندی‌های نیروهایی که سال‌ها در این مجموعه تجربه کسب کردند را نادیده بگیریم.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی موجود در شهرداری نه تنها از فربه شدن مدیریت شهری جلوگیری می‌کند بلکه موجب افزایش انگیزه و رقابت میان مدیران می‌شود.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید  بر اینکه مخالف گردش نخبگان نیست، افزود: وقتی نیروی شایسته و توانمند در مجموعه داریم الزامی به حضور مدیری خارج از سیستم نیست.
وی تصویب یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران در استفاده از نیروی انسانی موجود و واجد شرایط در پست های مدیریتی» را یکی از اقدامات موثر در افزایش کارآمدی در شهرداری دانست و تصریح کرد: تلاش‌ها و کارآمدی نیروی ها توانمند را نباید نادیده بگیریم.
نجفی افزود: استفاده از ظرفیت بانوان از دیگر موضوعاتی است که باید توجه شود و در این بخش، عرصه را باید برای بانوان باز کرد و در ارزیابی شایستگی‌ها نباید بین زن و مرد تفاوتی قائل باشیم که زنان توانمند بسیاری در شهرداری مشغول به کار هستند.
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران تأکید کرد: کار جهادی، نیروی جوان می‌طلبد پس باید عرصه را برای حضور مدیران جوان مهیا و شایستگی‌های‌شان اعتماد کینم.
نجفی با اشاره به استفاده از ظرفیت مدیران کهنه کار بیان کرد: ما می‌خواهیم توانمندی‌ها دیده شود و جوانان کاردان کنار مدیران کهنه‌کار بتوانند در خدمت‌رسانی به شهروندان سرعت عمل درستی داشته باشند؛ وقتی جوانان شاهد انتصابات بر اساس شایستگی‌ها باشند برای بهتر شدن وضعیت خود و مجموعه دلسوزانه تلاش می‌کنند و انگیزه آنها روزافزون می‌شود؛ تضمین سیستم سالم در نیروی انسانی سالم و شرط این سلامت، توجه مدیران در انتصابات بر اساس شایستگی‌ها است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: