• جمعه ٢٦ آذر ١٤٠٠-١١:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٣٢٨
تشکری هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچگاه نمایشگاه بین المللی تهران همکاری داوطلبانه نداشته است

عضو شورای شهر تهران گفت: اینکه می‌خواهیم در محل برای مردم مزاحمت ایجاد کنیم و آن را حفظ هم کنیم لجبازی است و منصفانه نیست.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سالیان زیادی است که نمایشگاه بین المللی تهران باعث آزار مردم، ساکنان، خودرو‌ها و آلودگی هوا شده است، این مکانی که برای نمایشگاه بین المللی تهران حدود ۶۰ سال پیش انتخاب شده بود در نقطه‌ای خارج از تهران محسوب می‌شد اما در گذشته در این مکان سکونت زیاد نداشتند.
وی ادامه داد: در حال حاضر این نمایشگاه در مرکز شهر و در دل مراکز پرجمعیت قرار گرفته، بیش از ۲۰ سال پیش شورای شهر تهران در بعضی موارد پلیس و سایر دستگاه‌ها نسبت به این موضوع که نمایشگاه اخلال ایجاد می‌کند تذکراتی داده بودند، اما هیچ وقت تصمیم گیری نشد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سایر نهاد‌های نظارتی درباره چنین مسئله مهمی اظهار نظرهای زیادی داشتند، اما متاسفانه در حد همین گفت و گوها باقی ماند، من خاطرم است که ریاست شورا با وزیر وقت صمت صحبت کردند و مقرر شد نمایشگاه جا به جا شود، اما فقط صحبت بود.
تشکری هاشمی بیان کرد: هیچگاه نمایشگاه بین المللی تهران همکاری داوطلبانه نداشت، اما در حال حاضر وقت آن رسیده که محیط‌های بزرگ و با امکانات بیشتر ایجاد شود، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دارای مترو است، فضای بسیار بزرگی دارد و زیرساخت‌ها فراهم شده است همچنین می‌توان گفت به نوعی سرمایه ملی است.
وی تصریح کرد: اینکه می‌خواهیم در محل برای مردم مزاحمت ایجاد کنیم و آن را حفظ کنیم لجبازی است و منصفانه نیست به همین دلیل شورای شهر تهران طرحی را به تصویب رساند که نماییشگاه بین المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب منتقل شود و هرکجا که بخواهد برای مردم مزاحمت ایجاد کند باید به محل جدید برود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مدیرعامل مجموعه شهرآفتاب برای انتقال اعلام آمادگی کرده و البته باید حمایت شوند، زیرا در ۴ سال گذشته این مکان رها شده است و نیاز به توجه دارد، برنامه توسعه آن را داریم و این تصمیم کلان و ملی است و ما از این مجموعه حمایت خواهیم کرد.
تشکری هاشمی گفت: مدیریت نمایشگاه بین المللی فعلی باید این موضوع را بپذیرد، زیرا چرخه حیات آن‌ها در این مکان به اتمام رسیده و شهر آفتاب باید خودش را برای کار بزرگتر آماده کند.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: