• چهارشنبه ١٠ آذر ١٤٠٠-١٦:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢١٨
احمد صادقی مطرح کرد؛

رضایتمندی شهروندان محروم منطقه 12 با رفع مشکلات مرکز خیریه درمانی سیدالشهدا(ع) +عکس

رفع مشکلات مرکز خیریه درمانی سیدالشهدا(ع) منطفه 12 رضایتمندی شهروندان محروم منطقه را همراه دارد+عکس

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران؛ احمدی صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه  به همراه مهدی عباسی  رییس کمیسیون معماری و شهرسازی  شورای اسلامی شهر تهران و امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ ضمن بازدید از مرکز خیریه درمانی سید الشهدا(ع) با مسئولان این مرکز درمانی، کادر درمان و مراجعه کنندگان دیدار و گفتگو کردند.
در  حاشیه  این بازدید احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن شنیدن مشکلات این درمانگاه خیریه از زبان هیات مدیره مرکز خیریه درمانی سید الشهدا(ع) اظهار کرد: مرکز درمانی سید الشهدا(ع) نزدیک چهل سال است که در مرکز شهر تهران به صورت خیریه به محروم ترین افراد خدمات درمانی ارائه می کند که روزانه 1400 نفر  مراجعه کننده دارد.
وی افزود: این مرکز درمانی برای طرح توسعه با مشکلاتی رو به رو است که باید با هماهنگی مدیریت شهری تهران به صورت کارشناسی اقدامات لازم را جهت توسعه انجام می‌داد.  
عضو کمیسیون برنامه و بودجه  شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: خوشبختانه شهردار منطقه 12 همکاری لازم را با این مرکز درمانی دارد تا بتوان مشکلات این مرکز را هرچه سریعتر حل کرد؛ همچنین باید توجه داشت که  نباید  خدمات خیریه ای که به شهر تهران کمک می کنند و نیازمند تصمیمات کلیدی و مهم است در روند اداری قرار بگیرند و گاهی می توان با یک بازدید مشکلات را حل کرد.
صادقی اظهار داشت: اگر مرکز درمانی خیریه سیدالشهدا(ع) توسعه پیدا کند شهروندان نیز رضایتمندی بیشتری خواهند داشت یعنی همان اتفاقی که مدیریت شهری به دنبال آن است. لذا برای حل مشکلات مرکز درمانی سید الشهدا(ع) مدیریت شهری تهران اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
وی با اشاره به مسئله ترافیک در منطقه ادامه داد: از سوی دیگر یکی از مشکلاتی که در این منطقه و مخصوصا اطراف مرکز درمانی وجود دارد مشکل ترافیکی است که باید برای این مشکل فکری اساسی شود و امیدواریم شهرداری منطقه 12 با همکاری که با این مرکز درمانی دارد برای این معضل هم چاره اندیشی کند.

لینک تصاویر:

yun.ir/bnorgg

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: