• چهارشنبه ١٠ آذر ١٤٠٠-١١:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٢١٦
خبر خوش رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران؛

سمن‌سراها در مناطق 22 گانه بزودی به بهره برداری ‌می رسند+ عکس

سید احمد علوی رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران با اعلام اینکه سمن سراهای مناطق 22 گانه بزودی به بهره‌برداری می‌رسند گفت: این سمن‌سراها تبدیل به خانه‌ی سمن‌ها می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران چهارمین نشست از سلسه نشست‌های رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران، با نمایندگان سمن‌ها، این هفته با حضور نمایندگان سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست و مدیریت بحران در محل ستاد سمن‌های شهر تهران برگزار شد.
در این نشست، نمایندگان سمن‌ها به بیان دغدغه‌های خود که عمدتاً در مورد موضوعات محیط زیستی و ایمنی در تهران بود، پرداختند. مسئله‌ی پسماند، جمع‌آوری آب‌های سطحی و ساماندهی فاضلاب‌ها، آلودگی هوا و ایمنی ساختمان‌های در حال ساخت از جمله این موارد بود.
 
نمایندگان سمن‌های محیط زیست نگرانی خود را از وضعیت آلودگی هوا و عدم پایبندی دستگاه‌های مختلف به قانون هوای پاک ابراز و در مورد پسماند ایراداتی به مصوبه‌ی شورای پنجم وارد کرده و خواستار اصلاح آن مطابق نظرات کارشناسی شدند.
 
در ادامه جلسه و بعد از ایراد سخنان نمایندگان سمن‌ها، سید احمد علوی، عضو شورا و سرپرست ستاد سمن‌های شهر تهران، خطاب به حضار گفت: اتفاقاً امروز شما را دعوت کرده‌ایم تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در خصوص معضلات شهر تهران نظرات کارشناسی خود را در قالب طرح و برنامه آماده و در اختیار کمیته‌های مختلف شورای شهر تهران بگذارید.
 
وی ادامه داد: برنامه‌ی ما این است که نتیجه‌ی بدست آمده در کارگروه‌های تخصصی در حضور رؤسای کمیته‌های تخصصی شورا بررسی و از این نظارت که کارشناسی شده و دقیق خواهند بود در تدوین طرح ها و لوایح استفاده شود.
 
علوی با اشاره به اینکه کارگروه‌ها باید روی موضوعات مشخص و برنامه محور کار کنند یادآور شد: قطعاً حضور داوطلبانه‌ی شما در قالب سمن می‌تواند به حل بهتر و سریعتر مشکلات تهران کمک کند.
 
وی در پایان جلسه با اعلام یک خبر خوش برای سمن‌ها گفت: طی چند روز آینده، بهره‌برداری از سمن‌سراها در مناطق 22 گانه آغاز می‌شود و به تدریج تمامی مناطق دارای سمن‌سرا خواهند شد.
 
رئیس کمیته‌ی مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران، سمن‌سراها را خانه‌ی سمن‌ها خواند و گفت: تمامی سمن‌های دارای مجوز ‌می‌توانند به صورت رایگان از امکانات سمن‌سراها استفاده کنند.
 
لینک تصاویر: 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: