• يکشنبه ٧ آذر ١٤٠٠-١٩:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣١٩٠
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، اعلام کرد:

تاکنون ۵۰ درصد از بودجه امسال شهرداری تهران محقق شده است

محمد آخوندی در بررسی لایحه اصلاحیه بودجه شهرداری تهران ، گفت: تاکنون ۵۰ درصد از بودجه امسال شهرداری تهران محقق شده است

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران؛ لایحه «اصلاحیه بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران» در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت
 محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در توضیح این لایحه گفت: از ابتدای کار کمیسیون برنامه و بودجه، بحث بدهی‌های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی را بررسی کردیم  که گزارش آن به زودی ارائه خواهد شد.
 
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا افزود: همچنین موضوع بودجه مصوب سال  ۱۴۰۰ شهرداری تهران را از حیث درآمدی رصد کردیم که گزارش ۳۱ مرداد نشان می‌دهد که تنها ۵۰ در صد بودجه محقق شده و همچنین گزارش هایی که داریم  تا اوایل آذرماه نیز همان حدود ۵۰ درصد حصول درآمد وجود دارد این در حالی است که بخش دوم بودجه یعنی مصارف در برخی موارد بیش از ردیف های بودجه هزینه شده است.
 
آخوندی با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران غیر واقعی و سیاسی بوده است ، گفت : این بودجه نسبت به سال ۹۹ حدود ۶۸ درصد رشد داشته که نشان می‌دهد واقعی بسته نشده است. 
 
وی در ادامه با اشاره با اینکه کمیسیون برنامه و بودجه جلسات متعددی در این خصوص با معاونان شهردار برگزار کرده است، یادآور شد: شهرداری موظف بوده است به استناد بند ج ماده واحده ، اصلاحیه بودجه را تا آبانماه به شورا ارائه نماید 
 
محمد اخوندی تاکید کرد: در اصلاحیه بودجه قطعا درآمدها واقعی تر در نظر گرفته خواهد شد.
13-27

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: