• يکشنبه ٧ آذر ١٤٠٠-١٠:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣١٧٧
چمران به مناسبت روز نیروی دریایی و همبستگی با مردم فلسطین مطرح کرد:

ملت ایران همبستگی ریشه داری با مردم فلسطین دارند/ نیروی دریایی ما همواره در برابر دشمنان قدرتمند عمل کرده است

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرارسیدن روز همبستگی با مردم فلسطین گفت: همبستگی ملت و دولت ما با ملت فلسطین ریشه دار و قدیمی و استراتژیک و تا امروز ادامه در بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران،  مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: جا دارد در ابتدا جلسه  به سرکار خانوم شمس احسان  درگذشت پدر بزرگوارشان را صمیمانه تسلیت عرض کنیم  و برای پدر تازه درگذشته ایشان رحمت الهی و برای بازماندگانشان صبر جزیر را مسئلت داریم،  انشالله که در آخرت نیز مانند دنیا عاقبت به خیری را به همراه داشته باشند.

وی افزود: امروز هفتم آذر روز نیروی دریایی است که البته حوادثی در این ایام رخ داد؛ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق شد نیروی دریایی صدام را در چنین روزی منهدم کند که  به همین دلیل هفتم آذر  روز نیروی دریایی نام گذاری شد که به ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه پرسنل نیروی دریایی این روز را صمیمانه تبریک عرض می کنم و برای عزیزان نیروی دریایی  موفقیت رامسئلت داریم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد:  نیروی دریایی توانمند ما همیشه قدرتمند بوده است و همواره  در برابر دشمنان نیرویی توانمند بوده است.

چمران همچنین ضمن تبریک روز همبستگی با مردم فلسطین اظهار داشت: همبستگی ملت و دولت ما با مردم فلسطین همواره  استراتژیک و قدیمی و ریشه دار بوده است که  این  همبستگی از قبل از پیروزی انقلاب  وجود داشته است؛ بنده به خاطر دارم در جریان شکل گیری رژیم اشغالگر قدس مردم ما آماده بودند که سوار بر خودرو ها  برای حمایت از مردم فلسطین به این کشور برای کمک بروند که حکومت آن موقع مخالف این موضوع بود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب  اسلامی حضرت امام (ره)  موضع گیری شجاعانه و صریح  داشتند که باعث شد جایگاه فلسطین بسیار میان ملت ما نزدیک تر و  مشخص شود و همبستگی مردم ما با فلسطین بیش از قبل نمایان شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ما امروز همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام می کنیم و امیدورایم هرچه سریعتر ملت فلسطین بتوانند بر رژیم اشغالگر قدس پیروز شوند.

1-27

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: