• سه شنبه ٢٥ آبان ١٤٠٠-١٢:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٨٨
با رای اعضا شورا شهر صورت گرفت:

عضویت «نرگس معدنی پور» و «سوده نجفی» در ستاد راهبري مسئوليت اجتماعي سازماني

نرگس معدنی پور با کسب 17 رای موافق و «سوده نجفی» با 17 رای موافق از اعضای شورای شهر تهران به عنوان عضو ستاد راهبري مسئوليت اجتماعي سازماني انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران؛ در بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه انتخاب دو  نفر نماينده شوراي اسلامي شهر تهران جهت عضويت در ستاد راهبري مسئوليت اجتماعي سازماني، «نظام نامه مسئوليت پذيري اجتماعي ،سازمان ها و بنگاه هاي اقتصادي شهر تهران» اظهار داشت: در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و به منظور کاهش سوء آثار اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی مرتبط با فعالیت شهری در دوره چهارم مصوبه ای داشتیم که طی آن شهرداری ملزم به تدوین برنامه های مسئولیت پذیری سازمان ها و بنگاه های اقتصادی شهر تهران شده بود.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر بود که شهرداری تهران ستادی را تشکیل دهد که در ان می بایستی یک ستاد راهبری مسئولیت اجتماعی سازمانی تشکیل شود که ریاست آن برعهده شهردار تهران و اعضای آن معاون اجتماعی شهرداری، مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی و دو نفر از اعضای شورا اسلامی شهر تهران هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بنده به عنوان نماینده شورا در این ستاد معرفی شدم.

گفتنی است خانم سوده نجفی به عنوان دیگر عضو این ستاد از سوی کمیسیون خدمات شهری معرفی شد که طی رای گیری صورت گرفته در صحن شورا نرگس معدنی پور با 17 رای موافق و سوده نجفی با 17 رای موافق به عنوان نمایندگان شورا در این ستاد معرفی شدند.

8-24

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: