• سه شنبه ٢٥ آبان ١٤٠٠-١٢:٤٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٨٦
میثم مظفرمطرح کرد:

ضرورت بازنگری فوری بر مصوبات مرتبط با نوسازی املاک فرسوده

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با گذشت صد روز از دوره مدیریت جدید شهری ، هنوز قفل نوسازی املاک فرسوده و تولید مسکن در تهران باز نشده است.بنابراین بازنگری فوری در تراکم و طبقات مجاز برای بازآفرینی مناطق فرسوده با رویکرد انگیزشی؛ توجیه اقتصادی و شرایط بحران ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بیست و چهارمین جلسه شورا در تذکری اظهار داشت: با گذشت صد روز از دوره مدیریت جدید شهری ، هنوز قفل نوسازی املاک فرسوده و تولید مسکن در تهران باز نشده است.

میثم مظفر ادامه داد: علی رغم تذکرات و مباحث متعدد درجلسات صحن شورا اما سرعت عملی در خصوص مکانیزم های تشویقی و انگیزیشی در نوسازی بافت فرسوده از سوی شهرداری تهران مشاهده نمی شود و صد روز جهت اولویت قرار دادن این موضوع کفایت میکرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدیدهای طرح رصد در مناطق 17 و 10 تهران گفت: در این مناطق بعضا 30تا 40 درصد معابر ، عرض کمتر از 3 متر دارد و باید ضوابط واقع بینانه تری در اینگونه مناطق بگذاریم تا با ایجاد انگیزه و توجیه اقتصادی ، مردم را به نوسازی املاک فرسوده خود تشویق کنیم.

مظفر تاکید کرد: خطر زلزله که یک خطر بسیار جدی است اگر در تهران رخ دهد آنگاه متوجه خواهیم شد نگاه های بیش از حد آرمانی ما چقدر باید واقع بینانه می شد و چه میزان باید برای ایجاد نهضت مردمی فراگیر برای احیای بافت فرسوده انگیزه ایجاد می کردیم.

6-24

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: