• سه شنبه ٢٥ آبان ١٤٠٠-١١:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٨٣
مهدی پیرهادی تاکید کرد:

لزوم پیوست رسانه ای برای مصوبات حوزه مدیریت شهری / ضرورت افزایش تخفیف عوارض برای محلات جنوبی تهران

رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورا با اشاره به تخفیف های در نظر گرفته شده در حوزه شهرسازی طی یک ماه گذشته، اظهار داشت: متاسفانه فقط افرادی که به شهرداری مراجعه داشتند متوجه این تخفیف ها شدند. لذا پیشنهاد می کنم برای چنین مصوباتی پیوست رسانه ای الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه «نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» با بیان اینکه با یک فوریت این لایحه موافق هستیم، گفت:  شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کند.
 
وی افزود: در کمیسیون های مربوطه نیز این پیشنهاد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا 35 یا 40 درصد تخفیف برای مناطق جنوبی پایتخت در نظر گرفته و شاهد جهشی در مناطق جنوبی به خصوص در بافت های فرسوده باشیم.
 
پیرهادی با بیان اینکه امروز بافت های فرسوده یکی از دغدغه های اصلی ما در شورا است، اظهار داشت: امیدوارم بر اساس سیاست های تشویقی اقداماتی را پیش ببریم تا به نوسازی بافت های فرسوده منجر شود.
 
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که در یک ماه گذشته همین میزان تخفیف مصوب شد، اما اطلاع رسانی مناسبی انجام نشد، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که آقای صارمی و همکاران ما در شهرداری تهران باید به آن دقت داشته باشند این است که بر روی موضوعات رسانه ای هم کار کنند.
 
وی تاکید کرد: فقط افرادی که به شهرداری مراجعه داشتند متوجه این تخفیف ها شدند و افراد دیگری که به شهرداری مراجعه حضوری نداشتند، از این موضوع بی اطلاع هستند.
3-24

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: