• يکشنبه ٢٣ آبان ١٤٠٠-١٣:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٣٠٥٣
میثم مظفر پیشنهاد داد:

ایجاد سامانه یکپارچه نامگذاری معابر با هدف جلوگیری از تکرار نام ها

نائب رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورا در جریان بررسی اولین صورت جلسه کمیسیون نامگذاری در ششمین دوره شورا تاکید کرد: ایجاد سامانه یکپارچه نامگذاری اماکن و معابر می تواند از تکرار برخی نام ها درخیابان ها و کوچه ها جلوگیری نماید.

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفرنایب رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورا در جریان بررسی اولین بند صورت جلسه کمیسیون نامگذاری در ششمین دوره شورا اظهار داشت: نام کوچه ها و معابر یکی از مهمترین المان های هویتی شهراست. زبانِ نماد و نام، یک سیاستگذاری مهم رفتاری برگرفته از هویت های فکری و اندیشه ای است. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران درادامه دو پیشنهاد در نامگذاری معابر و خیابان ها ارائه داد و افزود: ایجاد سامانه یکپارچه نامگذاری اماکن و معابر می تواند از تکرار نام برخی ازخیابان ها و کوچه ها جلوگیری نماید. 
 
مظفربه عنوان پیشنهاد دوم شماره گذاری معابر و کوچه ها در ذیل نام آن ها به عنوان سیاست جدید شورای شهر تهران را مطرح کرد و تشریح کرد: منطق شماره گذاری معابر این است تا حتی هر شخص کم سواد و یا ناآشنا با محیط شهری نیز بتواند با استفاده از منطق و ترتیب اعداد براحتی موقعیت خود را پیدا کند.
12-23

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: