• يکشنبه ١٦ آبان ١٤٠٠-١٢:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٩٧٣
مهدی پیرهادی:

معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف‌روبی اهتمام بیشتری داشته باشد

پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: معاونت خدمات شهری نسبت به ایجاد ستاد برف‌روبی اهتمام بیشتری داشته باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز پس از ارائه گزارش جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده برای بارندگی‌های اخیر در شهر تهران، نکاتی را اعلام کردند.
 
 مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن تشکر برای ارائه گزارش در پیشنهادی، گفت: خوشبختانه مشکل آب‏گرفتگی در بارندگی چندروز اخیر تهران در مقایسه با سنوات گذشته وضعیت بهتری داشت از این روی پیشنهاد می‎کنم که معاون خدمات شهری نسبت به ستادهای برف‎روبی با اهتمام بیشتری این موضوع را دنبال کنند تا با بارش برف دچار مشکل نشویم.
 
او خاطرنشان کرد: بهتر بود گزارش ارائه شده شامل جلسات معاونت با معاونین مناطق و فعالیت‏های انجام شده نیز می‏بود، زیرا شهرداری از یک ماه قبل درگیر مقابله با آب‏گرفتگی است و جلسات بسیاری نیز برگزار کرده است.
 
پیرهادی در ادامه با اشاره به اینکه برخی می‏پرسند آیا امکان نداشت این مکان‎های آب‏گرفتگی از قبل پیش‏بینی شوند؟ گفت: همانگونه که مردم با پیام‎ به سامانه 137 همکاران ما را در شهرداری راهنمایی کردند، جلساتی هم در شهرداری برگزار شد و نقاط آبگیر پیش‏بینی شد و تمهیداتی که امسال برنامه‏ریزی شد در کل خوب بوده است و ما انتظار داریم تمهیداتی بیشتری لحاظ شود. 
 
7-21

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: