• دوشنبه ١٠ آبان ١٤٠٠-١٦:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٩٢٩
مهدی بابایی در گفت و گو با رکنا مطرح کرد؛

محل خواب شبانه کارگران شهرداری

رکنا: شهرداری تهران نه تنها برای کارکنان خدمات شهری خود اسکان کارگری دارد بلکه گرمخانه هایی را تهیه کرده است که افراد بی خانمان نیز در فصل سرما از آن استفاده کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شوراب اسلامی شهر تهران مهدی بابایی نایب رییس کمیسیون خدمات شهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این مسئله که تصاویری از کارگران شهرداری منتشر شده است که در خیابان می خوابند گفت: هم اکنون شهرداری تهران نه تنها برای کارکنان خدمات شهری خود اسکان کارگری دارد بلکه گرمخانه هایی را تهیه کرده است که افراد بی خانمان نیز در فصل سرما از آن استفاده کنند.

او ادامه داد: ما برای اتباع بیگانه نیز که با ما کار می کنند اسکان کارگری داریم و به صورت مستمر اسکان کارگری ما مورد بازدید قرار می گیرد و در این حوزه من موردی را تاکنون مشاهده نکرده ام و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نیز به هیچ عنوان نشانگر این نیست که آن فرد کارگر خدمات شهری بوده است.

بابایی تاکید کرد: خواهش من از مردم این است که اگر موردی نیز در خیابان دیدند حتما موضوع را به اطلاع سامانه 137 برسانند تا سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران عوامل خود را ارسال و نسبت به اعزام این عزیزان به گرمخانه های اقدام کند.

نایب رییس کمیسیون خدمات شهری درباره شیفت بندی افراد در بخش خدمات شهری اظهار کرد: در بخش رفت و روب و جمع آوری زباله شیفت از 9 شب تا 6 صبح است و در حوزه فضای سبز نیز کارگران در شیف روز کار می کنند.

بابایی در پایان تاکید کرد: نیروها در حوزه خدمات شهری به صورت ثابت هستند و شیفت صبح و شب تغییر نمی کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: