• دوشنبه ٣ آبان ١٤٠٠-١٣:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٨٥٠
نادعلی در گفت و گو با تسنیم:

مدیریت جدید شهر تهران برای دستفروشان مترو چه رویکردی دارد؟

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره نحوه ورود شورای شهر به بررسی و ساماندهی دستفروشان مترو توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره ساماندهی دستفروشان مترو، اظهار کرد: هنوز به بررسی این موضوع ورود نکرده‌ایم اما حتما باید درباره آن دقت و صحبت شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جامعه از لحاظ شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی که به دلیل تحریم‌ها و بد اداره کردن کشور طی 8 سال گذشته به وجود آمده و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و همچنین موارد دیگری که نمی‌خواهیم با بیان آن کام مردم را تلخ کنیم، توجه به زیست اقتصادی مردم در همه تصمیم‌گیری‌ها برایمان اهمیت دارد و از آنجایی که هزینه زندگی در تهران بالاست قصد داریم در طراحی و سیاستگذاری‌ها، تا جای ممکن بهم ریختگی ایجاد نکنیم.
 
عضو کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: بنابراین ورود به موضوع دستفروشان مترو با لحاظ کردن موارد مذکور خواهد بود بنابراین ضمن اینکه بی‌ضابطگی را تأیید نمی‌کنیم و وضعیت موجود در این زمینه رضایت‌بخش نیست، به اقشار ضعیف توجه خواهیم داشت؛ اگر شورای شهر ادعای انقلابی بودن دارد، یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین عناصر انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین و اقشار ضعیف مانند دستفروشان و کودکان کار است و باید حواسمان به آنها باشد. 
 
وی افزود: در حال حاضر این موضوع در اولویت قرار ندارد اما به تدریج به آن ورود خواهیم کرد البته ممکن است بر اساس یک تصمیم جمعی به اولویت هم تبدیل شود اما هنوز چنین شرایطی پیش  نیامده است. 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: