• سه شنبه ٢٠ مهر ١٤٠٠-١٥:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٧٤٣
مهدی پیرهادی:

اجرای مبحث 16 مقررات ملی ساختمان جدی گرفته شود

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در واکنش به اظهارات مدیرکل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: بر اساس مبحث 16 مقررات ملی ساختمان باید اقداماتی انجام دهیم که در حوزه آب و فاضلاب به ما کمک کند. اگر مبحث 16 را رعایت نکنیم به زودی دچار مشکلات جدیدی در زمینه آب و فاضلاب خواهیم شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در پانزدهمین جلسه علنی شورا پس از استماع گزارش محمدرضا بختیاری مدیرکل شرکت آب و فاضلاب تهران در صحن شورا گفت: بر اساس مبحث 16 مقررات ملی ساختمان باید اقداماتی انجام دهیم که در حوزه آب و فاضلاب به ما کمک کند. اگر مبحث 16 را رعایت نکنیم به زودی دچار مشکلات جدیدی در زمینه آب و فاضلاب خواهیم شد. قطعا یکی از موضوعات خارج از حوزه شرکت آب و فاضلاب، اقداماتی است که ساختمانهای بلند مرتبه باید رعایت کنند. 

او افزود: نکته دیگر هم موضوع طرح فاضلاب منطقه 22 است. همچنین باید برای روانآبها و بازچرخانی آب هم فکر کنیم و تصمیماتی بگیریم و برنامهریزی کنیم.

پیرهادی درخصوص بهسازی خیابان ولیعصر هم گفت: نگران درختان خیابان ولیعصر هستم چون معمولا هنگام بهسازی این خیابان به درختان آسیب میرسد.

او در نهایت گفت: معیشت رانندگان خودرو سرویس دچار سختی است و این عزیزان با سختی گذران زندگی را انجام میدهند. خواهشمندم یک کار جدی را برای این موضوع در برنامه بگذارید.

17-15

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: