• شنبه ٢٧ شهريور ١٤٠٠-١١:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٤٣
جعفر بندی شریبانی در گفت‌وگو با میزان؛

تعیین تکلیف ۲۰ گود پر خطر در شهر تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از معضلاتی که در شهر تهران وجود دارد بحث گود‌های پرخطری است که در نقاط مختلف شهر واقع شده است که نزدیک ۲۰ گود پر خطر در شهر تهران وجود دارد که باید تکلیف این گود‌ها مشخص شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران جعفر بندی شریبانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد رسیدگی به وضعیت گود‌های پرخطر شهر تهران اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در شهر تهران وجود دارد بحث گود‌های پرخطری است که در نقاط مختلف شهر واقع شده است که نزدیک ۲۰ گود خطرناک در شهر تهران وجود دارد که باید تکلیف این گود‌ها مشخص شود.

وی افزود: باید این موضوع بحرانی جلوه داده شود و مشکلاتشان پیگیری و حل شود، بخشی از این گود‌ها مربوط به پرونده‌های خاص است که مدیریت شهری به صورت ویژه این موضوع را در این دوره پیگیری خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر ششم نیازمند زمان است تا باکار کارشناسی بتواند موضوع گود‌های شهر تهران را حل کند.

وی در مورد ساختمان‌ها و پاساژ‌های نا ایمن شهر تهران نیز گفت: ساختمان‌های پر خطر زیادی در شهر تهران داریم و شهرداری تهران ملزم است که بهاین موضوع ورود کند؛ البته ساختمان‌ها و پاساژ‌های نا ایمن شهر تهران نیازمند یک عزم ملی است که باید این مشکل با همکاری دیگر دستگاه‌ها حل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما ساختمان‌های نوساز دیگری هم داریم که ایمنی را رعایت نکردند؛ لذا مدیریت شهری به دنبال حفظ ایمنی ساختمان‌های شهر تهران است و در این موضوع سختگیر خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: